teman2....

Thursday, May 25, 2017

photo diary #13 2017 layan buah2

as salam semua kwn2,

Salam khamis ye kwn2... lg sehari je kite nk  sambut pose nih....

Lagi seminggu nnti nk kene menghantar adik bongsu aku ke Unisza.... org yg paling suke tentulah edy, sbb boleh singgah buka n sahur kt umah ma dia banyak kali.

Sejak mingu akhir nih, mlt rasa nk mkn buah je.... tak tau lah nape jd gitu... jd ada beberapa buah2 yg aku bedal la nih...

tgri semalam jumpa stober CH rm9 je, murah lak... bli lah sebekas manis jgk rasanya

mlm kelmarinnya aku dh beli stoberi driscoll yg dr us tuh, mmg beso2 manis pun iya jgk, lyn ngn coklat
belah kiri stoberi us, belah kanan CH.... rasa pun satu manis satu manis msm

mlm td ajak edy cari durian, konon2 sebelum pose nk layan durian... ini durian tembaga

dh lama tingin nk mkn jambuball nih... pg td ada kwn opos bagi, katanya istri dia yg kirimkn kt aku

td pegi kt cowkit membeli buah.... mangga biasa ngn mangga epal...

beli anggur jgk... suka yg seedless... beli 2 jns terus



6 comments:

Inani Hazwani said...

Sedapnya durian. Terliur tengok. Hahah.

mamapp said...

Tak tahannya tgk durian tu

imm hassan said...

terliur pulak dgn jambu bali tuu

atiehilmi dot com said...

ya Allah.. sedap nye seme buah buah tu.. em.. terliur dipagi hari nih.. hee~

Mar Mansor said...

durian..sedap! pastu mangga tu..semalam anak ada mintak buah mangga
JanjiKita

Norhayati Mohd Isa said...

Jambu ball 😘😘
Kesukaan akak tu..
Skrg susah nak jumpa..