teman2....

Friday, May 5, 2017

Majlis nikah dan walimah farahin dan faizal

as salam semua kwn2,

Ya Allah, mengantuk nya aku pagi nih, sampai tgh ddk pun blh terlelap.

aku share skit gambar masa majlis tuh, almaklum aku sendiri tak sempat sgt amik gambar, bizi wei


pelamin yg super simple

yg bunga pepel dr pihak lelaki, bunga peach dr pihak perempuan

masa nih mak aku msti dh debar dh.... blm nngis lg masa nih

pantin laki tgh genggam tgn tok kadi

cc yg sdp.... cantik jgk

kek disponsor bff pantin


masa ni pantin mkn beradap.... bdk2 pun sbk nkbergambar kt sni

pantin baru xde.... pantin lama je ada

gambar pantin, tp xckp korum gk... makngah kt dpr masa ni

8 comments:

LYAfrina said...

Pengantin lama pom ok.. Hehe


Alhamdulillah.. Majlis berjln lancar

tenku butang said...

cupcake ada bunga ros atasnya tu dah bertuan ke belum.. nak satuuuu.. hahaha..

pengantin lama banyak pengalaman asama garam kehidupan.. itu je bezanya kan.. heee

PAk RUDI DI SEMARANG said...

Assalamualaikum wr.wb mohon maaf kepada teman teman jika postingan saya mengganggu anda namun apa yang saya tulis ini adalah kisah nyata dari saya dan kini saya sangat berterimah kasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala atas bantuan pesugihan putihnya tampa tumbal yang sebesar 15m kini kehidupa saya bersama keluarga sudah sangat jauh lebih baik dari sebelumnya,,saya sekaran bisa menjalanka usaha saya lagi seperti dahulu dan mudah mudahan usaha saya ini bisa sukses kembali dan bermanfaat juga bagi orang lain,,ini semua berkat bantuan Mbah Rawa Gumpala dan ucapa beliau tidak bisa diragukan lagi,bagi teman teman yang ingin dibantuh seperti saya dengan pesugihan putih bisa anda hubungi di no 085 316 106 111 jangan anda ragu untuk menghubuni beliau karna saya sudah membuktikannya sendiri,karna Mbah tidak sama seperti dukun yang lain yang menghabiskan uang saja dan tidak ada bukti sedankan kalau beliau semuanya terbukti nyata dan sangat dipercay,,ini unkapan kisah nyata dari saya pak Rudi di semarang.Untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Mbah di šŸ£PESUGIHAN PUTIH TANPA TUMBALšŸ£

Inani Hazwani said...

Cantik nya pelamin. Tahniah untuk pengantin :)

aryan azra said...

cantik pelaminnya walaupun simple..

hainom OKje said...

Maktek sekarang ni mesti asyik tido cepat je kan Dana haha.....
Kasi chancelah pantin lama selpie, kang kempunan lak hihi

nur diyana said...

Tahniah untuk pengntin dan kluarga pngntin

Norhayati Mohd Isa said...

Memang dana..
Bila buat kenduri rumah sendiri..
tak sempat nak bergambar sangat..
Sibuk sana sini nak diuruskan..

Cantik mak tek..