teman2....

Tuesday, May 3, 2016

Kehilangan

as salam semua kwn2,

selamat hari selasa...
Selamat memulakan kerja lps cuti yg agak lama...
Ke ada yg msh lg cuti kt kampung, almaklum jem kan...

Harap ampun dan maaf ye kwn2... 2minggu aku menghilangkan diri
Ada kwn2 yg dh tahu, tp mana yg takde fb msti tak tau kemana hilangnya mama aiyan nih kan

Maaf sekali lagi, aku hilang tanpa pesan, tanpa pamitan
aku Kehilangan.....
Kehilangan yang ke2 dlm perkahwinan kami
Kehilangan kandungan usia 8 minggu
tp kami redha... belum rezeki lg bagi adik kt aiyan

lps sedar dari tertido 3jam.... 

sampai skrg ada lagi parutnya

mc yang tak di pinta... berehat lah hampir 2minggu di rumah


16 comments:

aryan azra said...

Assalamualaikum dana..

Takziah dari akak..inshaAllah moga ada rezeki lagi selepas ini ye

TukangKebun said...

Tabahlah hati.
InsyaAllah ada rezeki yang dikurniakan lagi.

Take Care.

Kakzakie Purvit said...

Sedihnya Dana. Apapun kenalah bersabar
Allah masih nak bagi peluang Dana menjaga Aiyan lebih lagi sebelum ada adik
Masih muda dan peluang masih ada lagi Dana

Salam takziah dari kakak.

hainom OKje said...

Nasiblah kita fren di FB....cepat sikitlah taunya....
Tak pe Dana, sabar ajelah....Masih banyak masa untuk mencuba dan terus mencuba, jangan pernah jemu

Cik Da said...

semoga cepat sembuh yunk...

UmmuAidan-Arissa said...

Tabahkan hati ya dana..belum rezki lagi..inshaallah teruskan berusaha dan berdoa..akak yakin masih ade banyak lagi peluang tuk dana..dont give up...take care..

norhidana miswan said...

k Aryan Azra- wsalam kak... mekasih kak

TUkang Kebun- amin2... insyallah kak

k Zakie- insyallah kak... dana redha

k Hainom- insyallah kak

Cik Da- tq kak

k UmmuAA- mekasih kak

Acik Erna said...

in shaa Allah ada rezeki Dana nanti untuk dapat baby lagi

cheq da said...

Takziah..sudah ketentuanNya dana

Qhaifa Nur said...

Takziah dana...
bukan rezeki kali ini..in shaa Allah pasti ada rezeki akan datang...
banyakkan bersabarr

Norhayati Mohd Isa said...

Takziah Dana..
Semoga digantikan kehilangan ini dgn lebih baik lagi..
Patutlah lama dana menyepi..
Rindu akak dgn entri dana..

NEKCIK said...

Takpe Dana..edikit ujian Allah...muga Allah gantikan dgn yg lebih bsik dari yg hilang..insyaallah..take care

NEKCIK said...

Takpe Dana..edikit ujian Allah...muga Allah gantikan dgn yg lebih bsik dari yg hilang..insyaallah..take care

LYAfrina said...

xpe dana...
sesungguhnya percaturan Allah itu y terbaik utk kita.. mmg sedih dgn kehilangan..tp semestinya Allah ingin memberi sesuatu y lebih baik lps ni...

Take Care dana... jgn terlalu fikir n stress2 ye.. nikmati ujian dgn sebaiknya...keredhaan utk terima akan muncul ;-)

norhidana miswan said...

Acik Erna- insyallah kak

Cheqda- tq cheqda

k Qhaifa Nur- amin tq kak

k Norhayati- amin2... tulah kak, dh duk kg mmg takde masa nk bt ntry

Nekcik- amin, tq nekcik

Lyafrina- tq lya, akak ok je... takde stress takde apa... hepi je

Cikna said...

Salam takziah,