teman2....

Friday, May 27, 2016

hari gaji


as salam semua kwn2,

salam jumaat kwn2... 

lagi seminggu nk puasa, masa nih jgk lah aku mula batuk2 suara perlahan2 mula garau n hilang... 
redha jelah kalau raya nih aku takde sore lemak merdu tp sore garau ala2 nyah heheheh... 

selalunya hari gaji mmg aku akan banjer dua beranak nih mkn kt mana2... 
aritu pi aeon big, pi lah western jombali... si aiyan feveret dia ns goreng lah... 


baju tuh terseksi lak

7 comments:

Nooriah Abdullah said...

hari gaji siapa pun akan makan luaq
special lah sikit kan

Qhaifa Nur said...

yehhh...mama belanja aiyan
menan pun gi jenjalan sekali ya aiyan...

Cikna said...

Yup, betul tu hari gji hari mummy gantung periuk... Cikna gji cikna blnje, abah gji abah plak blnje,...;-)

Kamsiah Yusoff said...

akak tunggu hari gaji anak2 dan suami ja hehe

Inani Hazwani said...

Sekali sekala makan luar kan :)

aryan azra said...

biasalah dana dengan akak kalau gaji mesti reward dekat diri sendiri dan anak2 makan apa yang anak2 nak

ros_reeza said...

Samalah.. time gaji special sikit. Hihi