teman2....

Monday, May 9, 2016

me n my son

as salam semua kwn2,

happy mothers day kwn2.... takpe kan walau lewat sehari
tp, hari2 kan hari ibu... hari2 kita rasa di hargai sebagai seorang ibu.... 

Jarang2 tuan blog tayang muke kan... kang korang lupe lak
gambar semalam ngn si buah hati
papa pi beli brg kt giant kite amik gambo dlm kete yek.... 

Selalu sgt kalu jumpa aiyan kt mana2 org akan pandang pelik, sbb kecik2 dia dh pakai spek heheheh... 
penah sekali kami ber2 pg psr malam, tunggu kambing bako, ada sorang lelaki nih tgr aiyan, 
ni msti banyak main game kan sampai kene pakai spek 
aku pun jawab, eh tak lah... dia mmg dh ada masalah mata sejak lahir... 
trs laki tu diam n dia suh kami amik dulu kambing bako tuh walaupun dia yg tunggu dlu, 
heheh cover lah tu..

Aku ngn aiyan kuat gaduh, aku kurang sbr, hahahah 
sampaikan aku suh edy yg ajar aiyan ulangkaji tiap mlm
tp walaupun kami kuat gaduh, ke apa kami bestfren hehehhe


kadang bila mls nk makeup gini lah rupenyer... jgn kecam saya yek ahahhahhaha

suh cium pipi tp dia cium tinge lak... anak2.... 

p/s: simpati yg berlebih2 kadang merimaskan...huhuhu

18 comments:

Norhayati Mohd Isa said...

Senang orang beranggapan ye Dana..
Bila pakai spek kecik2 sebab banyak main game..
Nasib dia cover suruh ambil dulu kambing tu ye Dana :D

Biasalah mak dgn anak..
Gaduh2 baik semula ..
Hahhaha akak lah tu Dana...

Selamat Hari Ibu Untuk Dana Juga :)

Kakzakie Purvit said...

Sebab memang biasa sekarang ni budak kecik-kecik pakai spec sebab main game Dana. Apa lagi kalau dah ada keturunan macam kita ni. Anak kita tak dpt lari dari pakai spek juga.

norhidana miswan said...

k Norhayati- itulah kak, asal pakai spek katanya main game je...aiyan mmg kami pantau masa nk main kt gadjet or hp, takmo mata makin rabun hehehe...

k Zakie- heheh itulah keturunan iye jgk tp selalu dh beso skit heheh...

anyss said...

Assalamualaikum,

Selamat hari ibu.
semoga dimurahkan rezeki selamanya

hainom OKje said...

Haha..... biasalah, itulah intan payung, itulah jugam busyuk bacin kiranya semua dia lah.....
Ayyan dah tuko cermin mata ek Dana....dulu bulatkan...

hainom OKje said...

Haha..... biasalah, itulah intan payung, itulah jugam busyuk bacin kiranya semua dia lah.....
Ayyan dah tuko cermin mata ek Dana....dulu bulatkan...

Qhaifa Nur said...

kawan gaduh mama yup aiyan...
nak tnye berilah salam dulu hihi...

Nooriah Abdullah said...

assalamulaiakum dana
biasalah tu anak kan gaduh baik gaduh lagi
anak2 kaknoor semuanya berspek
tapi so far tk penah lagi dengr yg tak sedap di dengar heee
mungkin takut maktok serbu tak tau lah ahaa

Bbwana adienia said...

happy mothers day akak..alahai, sayangnya aiyan ngan mama dia..hehe..comel!! ^_^

Kamsiah Yusoff said...

semoga menjadi anak yg soleh..insya allah..

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Ayyan ikut akak kot. Sama-sama berspeak.

Jobdirumah Buat Duit said...

Makin hensome Ayyan sekarang. Dua beranak bercermin mata.

raihanah said...

saya pun ada masanya gaduh dgn anak2. tapi mana boleh gaduh lama2 kan

aryan azra said...

biasalah manusia ni dana kadang2 simpatinya berlebihan sangat,

itulah kadang kita buat telahan yang salah bila tengok sesuatu tu kan, sabarlah dana ye.

ibu dengan anak biasa memang macam tu, kalau berjumpa ada je benda nak gaduh tp kalau sekejap tak dengar suara mau meroyan mama dibuatnya

LYAfrina said...

comeynya aksi mak ank ni..comey!

TukangKebun said...

Comeeeiii gelagat Ayyan.

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

Azian Elias said...

Biarlah apa org nak kata Dana.. yang penting kita ibu dia yg lebih memahami.. yg penting Happyyyy..