teman2....

Friday, May 6, 2016

mengasah bakat


as salam semua kwn2,

salam jumaat semua

maaf smlm membisu tanpa ntry baru, tp aku melawat2 n tinggal kesan kt blog kwn2... 
tak dan nk celoteh panjang, keje banyak nih... bertimbun fail menunggu utk di setelkan

aku suke bila aiyan main ngn set lego nya... sbb secara tak langsung dia blh asah bakat dia... bakat apa pun tak kisah... 
sbb ngn lego nya lah dia dpt bt mcm2 bentuk.... tanpa perlu kita ajar


mule2 papa tak pasan apa yg dia bt... tp dia bt aksi mcm tu ngn lego nya... maaf lah sbb tayang si kurus tuh ye
dia bt bentuk bunga pastu cantum2 gitu... tak tau mana dia dpt idea gitu... 

p/s: skrg mood membaca mmg membara... dok la baca semula novel2 lama... beli novel baru... nk cari komik baru nih

p/s/s: geram aku lah dok update ntry baru tp tak kuar lak kt kite nyer  senarai tuh... kot tak berupdate kan

7 comments:

Norhayati Mohd Isa said...

Hihihi..
Pandai aiyan..
Betul dah macam org bina badan tu tapi versi kurus ye dana..

Bunga tu pun cantik..
Mak cik sukalah boleh tampal kat tudung mak cik tu 😊

Qhaifa Nur said...

senyum sendiri kak nur tgk gelagat aiyan...makin bijak skrg dana...bagus aiyan main lego mi bole tajamkn minda..berfikir gak

hainom OKje said...

Betul tu Dana, galakkan dia dgn mainan yg mcm tu. Biar dia berimaginasi, bagi otak otak dia berhubung dengan pantas...
Dlm hati ada taman jugak rupanya Ayyan ni...

aryan azra said...

mesti aiyan seorang kreatif dan pemikir tu, macam2 idea aiyan boleh buat dengan lego tu ha...memang berbakat aiyan, kalau acik nih pun tak terfikir nak buat macam aiyan tu

LYAfrina said...

heheh.pandai dia

TukangKebun said...

Creative Aiyan :).

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111