teman2....

Tuesday, April 19, 2016

balik kg jumpa nenek


as salam semua kwn2,

salam selasa...
arini, hari ke 4 lif msh lg tak di baiki, gini lah keje di jabatan kerajaan bila politik n pangkat di besar2kan.... 
Malas nk pikir nk taruh harapan, mau minggu nih tak merasa lif tuh, depa2 mana pikir.... 

Cite minggu lps, si aiyan sibuk kata nk jumpa nenek... 
pastu dia sibuk kemas menan dia msk dlm beg robocarpoli, pastu naik basikal kata nk jumpa nenek

Hahahhhahah anak2..... 

berapa bulan lah nk sampai kg kalu kayuh nih kan



p/s: maktek pospond lak tarikh tunang dia, tak tau kami jd balik kg tak bln 5 nih...

23 comments:

Norhayati Mohd Isa said...

Hihihi dah rindu sangatlah dengan nenek ye ayyan..

Bertabah lah dana kalau lift rosak selalu..
pastu lambat pula naik baiki..
Stress jer kan :D

Kamsiah Yusoff said...

kayuh dik..jgn tak kayuh...

aryan azra said...

nak balik kg kayuh beskal? hati2 ye aiyan, moga selamat sampai hehehe..comel sangat nih

Amy Hilmirda Daud said...

Rindu sangatlah tu...
bilalah nak sampai ni aiyan.

Kakzakie Purvit said...

Naluri kasih pada nenek tu ada Dana
Kakak rasa Aiyan dah rindu dgn neneklah Dana.

Nafira usof said...

Ada orang rindu nenek lah tu~
Jiwa kena kental tau Aiyan!
kayuh laju2 okeh. hahahahaha

Zura pon dh lama x balik.
plan nye hujung bulan 5 nih nak balik. InsyaAllah~

Wa said...

Hahahahha....memang comel aiyan ni..kreatif pulak tu

Husna Rahman said...

rindu punya pasal sanggup dy berbasikal ye.... hikhik...sygnya dy kat nenek ye

Iman Lukman NulHakim said...

Widih gayanya keren bangett ....

mama ila said...

aiyan dah bagi hint tu ajak balik kg...hihihi

Mimi Azirah said...

Hihi Aiyan dh rindu kt nenek die tuh... Sgup naik basikal... Ntah bila nk sampai tuh Aiyan

Inani Hazwani said...

Rindu nenek tu. Hehe

Pokok Manggis Depan Rumah said...

ayyan dah rindu kat nenek tu akak.

OhPanduan said...

Hati-hati ayyan balik kampung. Jauh tu nak naik basikal.

Jobdirumah Buat Duit said...

Hujung bulan ni boleh ajak ayyan balik kampung macam ni. Dah rindu kat nenek tu gayanya.

hainom OKje said...

Sewa helilah Dana...hihi
Ayyan buat lawaklah tu ek .Rindu sangat dengan nenek tu gamaknya. Nenek belah mana tu Dana? Ganu ke BP?

Aida Salleh said...

Ayyan rindu nenek tu Dana. Sian dia. Jenuh tau nak sampai kalau dia kayuh basikal tu. hehehehee...

wahida said...

aiyan rindu nenek ye...
comel aiyan nak naik basikal jumpa nenek...hehe..

LYAfrina said...

huhu..sbr je lah kan dana..
amboi ayyan nk blik kmpung naik beskal ye.. hhe..brapa lma bru leh smpai tu

TukangKebun said...

Anak-anak kecil sentiasa menghiburkan hati.

Nooriah Abdullah said...

bestnye kan balik kampong, anak yang paling happy tu nampak nya kannn

Qaseh Vee said...

tak pe alh . sementara tunggu lif ok , blh juga bakar lemak ... heheheee

iryanty ismail said...

cik yan nak ikut leh tak aiyan
..