teman2....

Friday, April 15, 2016

aktiviti aiyan


as salam semua kwn2,

maaf lambat bt ntry.... 

nk share kt korang aktiviti tadika aiyan... aku suke bila aritu ada hari terbuka aiyan n teacher bg hasil kerja aiyan... sbb masa kt taska takde semua nih... 

aiyan 4tahun tp di letak sekali 3thn pastu takde lah aktiviti2 pelbagai... sian kan aiyan
sbb teacher kata aiyan tak blh pegang gunting, aiyan tak fokus aiyan tak itu aiyan tak ini...
Sedangkan teacher di taska yg mls nk mengajar tp aku tak kisah.



sebahagian hasil kerja sampai bulan 3


9 comments:

babYpose said...

Assalamualaikum, banyak juga aktivitinya. Ada peningkatan tu, Alhamdulillah

Kakzakie Purvit said...

Tak payah sedih Dana.
Anak sulung kakak dulu dek kerana kakak sendiri tak ada pengalaman so masuk tadika 4 tahun tak tahu apa pun. Tapi bila dah sedar masuk bulan 6 terus di pindah sama dgn budak yg 5 tahun juga. Periksa akhir tahun dia yg ambil hadiah atas pentas.

Kita ni kena lebih sikit didik anak kita sebab cikgu nak ajar ramai budak. Anak kita tak ramai.

Kakak percaya Aiyan dah banyak peningkatan. Bersyukur dah sihat berbanding dulu kan nak ke hospital - sedih masa itu..

Qhaifa Nur said...

Igt lg masa aida aeish tadika..blh cikgu tu kta dia x pndai baca...
balik umah sruh baca blh pula...
apa2pun kita pantau kat umah..cikgu bizi kot

Tgk ada peningkatan kat aiyan...lama2 ok tu

wahida said...

haaaa tu diaaaa...hasil dari bakat terpendam dak aiyan..
cayalahhh...teruskan bagi dia support dana...

all the best aiyan!! auntie selalu doakan aiyan cemerlang...

iryanty ismail said...

wah banyak dah hsil kerja tangan aiyan....go aiyan go

moga aiyan sentiasa dibukakan hati untuk menerima ilmu....mudah mlakukan apa jua aktiviti..amin

Norhayati Mohd Isa said...

Bagus dah aiyan tu dana..
Byk dah dia boleh buat tu..

KIPIDAP
DUITDEBES
πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ‘πŸ‘

hainom OKje said...

Mesti terharu ko kan Dana tengok kerja tangan anak .....

LYAfrina said...

waa..mkin byk ayyan berkarya

TukangKebun said...

Dulu anak saya yang pertama tangan tak berapa kuat tangan lebih-lebih lagi nak grip gunting.
Masa tu occupational therapist ada syorkan jenis gunting yang bersesuaian nak biasakan.