teman2....

Wednesday, April 13, 2016

WW welfie dua beranak

as salam semua kwn2,

salam rabu.... 
tak tau apa pesen si aiyan kalu welfie ngn papa nyer... 
heheheh comei je nampak kan... 


comei lah tuh konon nyer

sengih je papa tgk gaya bdk nih selfie... bt gaya cam org tua pakai spek

p/s: sabarlah wahai hati, sudah tertulis belum lagi jd rezeki ku, insyallah satu masa nnti tentu ada

13 comments:

Umie Adli said...

papa kontrol je senyumnya

Kamsiah Yusoff said...

budak2 kalau buat muka macam tu tetap comel..yg tua2 ni kalau dok buat muka mcm tu...buruk benorr...

Bbwana adienia said...

Haha..wefie zaman skang..macam2 aksi wajah..^_^

Kakzakie Purvit said...

Aiyan buat gitu comellah Dana. Cuba En Eady yg buat nak ke Dana masukkan buat jadi entri:)

Husna Rahman said...

rapat betul dgn papa dia... anak papa nih!!

Nafira usof said...

pandai wat muka time amik gambar. hahahaha
lepas nih siap lah.. setiap gambar ade jer memek muka dari dia. hahahaha. sama cam anak buah Zura, kalo dia amik gambar dgn ibu dia x pernah elok muka nye. ade saja dia buat muka pelik2. hahahahahaha.. geram sgt~

norhidana miswan said...

Umie Adli- dia senyum tgk gaya aiyan

k Kamsiah- hehehehe btl tuh kak

Wana- hehehe btl tuh

k Zakie- hahahha tak sanggup kak oi

Husna- mmg anak papa

Nafira- itulah, pyh nk suruh dia bt muke serius

Qhaifa Nur said...

selfie kan aiyan...bt apa pun ttp comell

Azian Elias said...

cam comel je yeee..

Fida Z Ein said...

Assalamualaikum...singgah jap....budak3 bila buat muka2 ni...lawak pun ada...hilang stress...

aryan azra said...

comey sangat aiyan tu

hainom OKje said...

Eleh mak tau ko tengok Edy kan yg comel Dana bukan Ayyan haha....
Apa kisahnya ni Dana .....dari tadi berzikir pasal bukan rezeki?

LYAfrina said...

comeyyy