teman2....

Friday, April 8, 2016

heppy 9th anniversary

as salam semua kwn2,

selamat hari jumaat.... 

hari ni, hari ulangtahun ke 9 aku bergelar penjawat awam.... 
tarikh nih 9thn lps sama2 berkursus kt melaka, antara kwn2 yg sekali ngn aku
blogger Lieya Latif n Zana Nordin.... masing2 berjauhan tp dekat bila jumpa di fb ngn blog.

arini jgk ada dpt berita yg hepi utk gred N mcm kami nih... 


gambar yg 9thn dh aku simpan... syg ooooo

agak2 korang nampak tak aku yg mana, si lieya kt mana?

16 comments:

aryan azra said...

jenuh akak telek, tak nampak pun dana..hahaha

itulah yang N best tu, akak yang E ni takde pun huhuhu

alhamdulillah rezeki tu

Kakcik Nur said...

Jauh lagi perjalanan kerjaya Dana, Insya Allah...

Semoga terus meningkat dalam kerjaya dan jawatan. :)

Diana Rashid said...

dah 9 tahun ye?/tahniah..
semoga terus berjaya dan cemerlang dalam kerjaya..

Umie Adli said...

tahniah.9 tahun dah ye. kecik besar kecik besar mata lihat gbr ni. tak leh cam yang mana satu.

Inani Hazwani said...

9 tahun dah. Wowwww !

Norhayati Mohd Isa said...

Kenangan terindah tu dana..

Nafira usof said...

Puas telek.. naik juling mata. x dpt cam lah.. mana satu Kak Dana n mana satu LieyaLatif. hahahahahha

Tahniah.. mesti ade kenaikkan gaji nih kan! kan! kan!
moga terus cekal berkhidmat.

TukangKebun said...

Semoga makin maju ke hadapan dengan kerjaya.

LYAfrina said...

wahh..kenangan sungguh ni...
baru tahu rupanya dana n lieya+zana pernah saling mgenali..
lama tu.. 9 thn lps..

huhuhu.. ssh nk cari, tak cam...

NEKCIK said...

Ahamdulilah semmuga terus cemerlang dalam dunia kerjaya Dana...kerja dengan ikhlas insyallaah...semakin luas rezekinya amiin

NEKCIK said...

Ahamdulilah semmuga terus cemerlang dalam dunia kerjaya Dana...kerja dengan ikhlas insyallaah...semakin luas rezekinya amiin

iryanty ismail said...

tak jumpa pun...huhu

hainom OKje said...

Mak aiiii keciknya umat manusia....rasanya Dana belah kanan dekat dekat ngan org lelaki pakai spek tu...ye ke?
Lieya mak tak cam...

hainom OKje said...

Mak aiiii keciknya umat manusia....rasanya Dana belah kanan dekat dekat ngan org lelaki pakai spek tu...ye ke?
Lieya mak tak cam...

Cikna said...

Brte bestnye pasni dh xde gred 17kn... Tp juruteknik yg de dip lg best trs naik pangkat ke 29

Cikna said...

Brte bestnye pasni dh xde gred 17kn... Tp juruteknik yg de dip lg best trs naik pangkat ke 29