teman2....

Monday, April 18, 2016

lif oh lif

as salam semua kwn2,

selamat hari isnin....
rasa nk monday blues tp rasa tak seronok lak kalau dh blues2 nih....

hati panas wei, sejak dr khamis pagi takde lif kt opis nih... ingat isnin dh ok lah tp rupenyer...haram
pagi2 menapak lah slow2 sampai ke tingkat 6, udah penat2 gitu semput lah aku...
paham2 jelah org ada penyakit semput nih kan, terbatuk2 tak cukup napas

Mls nk bebel panjang2 sakit ati lagi adalah, betis pun sakit

pemandangan dr tkt 6 ke bwh

mmg naik turun tangga aku pakai selipar jepun tu je... gasak lah

9 comments:

Qhaifa Nur said...

Rosak lg dana...mmg angin ni
pakai selipar senang...sabor2

Kakzakie Purvit said...

Kesiannya dia...
Nasib baik office kakak ni tingkat 2 aje Dana
Kakak memang guna tangga aje - sambil boleh test stamina haha...

Nooriah Abdullah said...

Alahai dana, kKnoor mmg serender kLau menapak, naik tanggA ni sakit lutut lah

Nafira usof said...

Bertabahlah.. Dugaan sungguh yer. mungkin haini baru kontraktor lif keje kot. tu pasal pagi nih belom ok lagi.
Zura yang naik sampai tingkat 2 pon rasa mengah. hahahaha

Norhayati Mohd Isa said...

Akak naik tingkat 3 pun dah semput dana..
Apa lagi dana tgkt 6..
Memang panas hati 😠😤

hainom OKje said...

Mehlah mak nak tumpang sakit hati jugak.....hish apa rosaknya tu Dana lamanya repair!

Satu jer ke lif? Lif bomba tak de ek?

hainom OKje said...

Mehlah mak nak tumpang sakit hati jugak.....hish apa rosaknya tu Dana lamanya repair!

Satu jer ke lif? Lif bomba tak de ek?

LYAfrina said...

aduh..letihnya kna pnjt hari2 camni..

TukangKebun said...

Slow-slow tambah stamina.
Elok pakai selipar, lebih selamat.
Pakai bertumit silap langkah naya.