teman2....

Thursday, April 14, 2016

photo diary... cacamarba

as salam semua kwn2,


salam khamis.... 
nk bt ntry awal tp banyak lak keje... 

udahla pg td lutut ni rasa nk luruh, naik tangga ke tingkat 6 udahla aku bwk barang2 pantry... 
ngn airkotak yg ada 6 kotak tu 2 bekas, pastu air mineral 5 botol ngn bekal aku lg huhuhu nk nngis rasa
lif opis ni asik rosak je... tensen betul lah... 
pastu ni pun tak elok lg, nsb lah aku siap2 bwk bekal sampai lunch tau... selamat lah sampai ptg la aku tak trn nih

minggu lps takde ntry PD so, minggu nih mari lah ber PD... walaupun gambar tak seberapa ada kan


lauk ujung minggu lps... ketam mcm lemak cili api... berselera mkn sume mengokak ketam nih

aritu ternampak blogger Lieya Latif tayang msk ayam percik, gigih aku bt jgk ayam percik... puas hati mkn

saja try beli brooch ozel... bt masa nih rasa tak gatal lg dagu aku pakai ozel nih... 

selain mehun sup, kt umah nih mehun tomyam pun sgt mudah disediakan, pastu hidangan lengkap

ni namanya etok salai... ada kwn opis jual... pertama kali aku mkn jumaat lepas... hehehhe jakun kejap


p/s: ya Allah, aku berserah kepadamu... andai masih ada rezeki ku... kekalkan lah, andai bukan rezeki ku aku redha

8 comments:

Kakzakie Purvit said...

Panas-panas ni patut kena kurangkan pedas tapi kita ni kalau tak pedas tak puas makan kan Dana:)

aryan azra said...

menu kita samalah minggu lepas ketam, tapi akak buat ketam telur masin.

peant tu nak angkut barang naik tangga sampai ting.6. akak dulu naik ting.10 dah la kasut tumit 3 inci huhu, mujur sekarang lif dah ok, kalau tak tercabut lutut sebab dah tua ni x larat mau el je kalau lif rosak hahaha

iryanty ismail said...

sedapnya lemak ketam....mengokak ye dana...hihi

Qhaifa Nur said...

Terliur jap tgk ketam tuh dana...
Suka bihun yg meriah sgt tuhhh

Berserah dn redha..in shaa Allah

Norhayati Mohd Isa said...

Rajin juga lah tu Dana..
Akak minggu ni byk benor mkn kedai hahahha.
Geram jugak tengok masak lemak ketam tu..

hainom OKje said...

Anak anak sukalah ketam tu, terutama yg bongsu...lagi masak lemak gitu Dana, mmg faveret dialah tu.

Huh....kalau mak pun meraung tu dah lah kena menangga pastu bawak barang berat, pergh!!! Balik kerja sure Edy kena urut hihi

LYAfrina said...

sedapnya ketam tuuuu

TukangKebun said...

Samalah kita ada masak lemak cili api ketam gak yang beli dari tamu Tuaran.
Tapi yang masak ialah mak hehehe....
Masa baru tengah makan teringatlah pula kalau campur nenas sedap juga kan.
Lupa pula beli nenas.