teman2....

Monday, February 29, 2016

Jalan2 di pantai remis kuala selangor ep.1

as salam semua kwn2,

selamat hari isnin semua.... 
arini moga takde lemau2 tulang ke apa yek, aku memulakan hari ini dengan senaman kaki yek, lif rosak kene menaiki tangga ke tingkat 6 perkkkkh

Smlm dpt lah jln2 ke pantai remis tuh, tujuan utama tercapai tp rasa ralat sbb tak dpt beli telur ikan  bulat2 tuh... sbb nyer sampai2 tu kami pi mkn kt kedai dulu kalu terus menuju ke gerai jual tu msti dpt  huhuhu... dgn itu bln depan wajib dtg lg hahahhaha

Disebabkan aku nih kadang kering gambo jd kita bt episod lah cite jln ke sana  hehehhe

gambar dr kedai mkn tepi laut tuh... nyaman je lepak situ 


aiyan sibuk nk turun kt pasir tuh... nk turun tu kene lalu batu2 beso... aku mls nk trn jd mereka ber2 jelah

aiyan nmpak pantai je ingat nk main pasir...ingat mcm kt kg tokmi nyer

berjalan2 lah tepi pantai dua beranak tuh... 

aku tak tau ni posing pesen apa kah.... 

mama tunggu atas tu je... tak sanggup nk menapak kt batu2 beso tuh...seram lak kalu jth hahahhaha

walaupun masa nih dh tgri tp redup sbb ada pokok rhu tepi2 pantai tuh.... 

19 comments:

Kakcik Nur said...

Seronoknya Aiyan dapat jalan-jalan... :)

norhidana miswan said...

Kakcik Nur- dia suke je kakcik, jnji ada aktiviti beli menan huhuhui

Fyda Noh said...

Sekali sekala memang kena bawa anak jalan2 melihat alam :)

Kakzakie Purvit said...

Pantai walau panas tak terasa sangat kalau banyak pokok Dana. Apa lagi angin kan kuat. Cuma balik baru rasa bahang kat muka..

ros_reeza said...

seronok kena angin pantai ni.. damai je..

aizamia3 said...

Akak dah lama tak ke situ Dana.. walau takdelah jauh sangat.

Norhayati Mohd Isa said...

Akak dulu memang tuju ke temapat menjual ikan tu Dana..
Sebab tu ada telur ikan mayong tu..
Kat situ ada jual kuih dan sayuran juga kan..
Masa akak pergi tu ada nampak orang jual tapai ubi..
Lepas tu kakak akak mesej akak suruh beli tapai ubi..
Pusing balik kesana dah habis pulak..

Jadi kalau Dana nak mengulang pergi sana kena tuju tempat jual ikan tu dulu tau..

Seronok lah Aiyan dapat jalan2 kat pasir pantai tu ye :)

Ahmad Hasif said...

bestnye jalan-jalan dekat pantai.. saya ni lama betul x pegi pantai ..

Blogwalking sini..

Jom dapatkan freebies header background / turial / sedikit ilmu SEO dan banyak lagi..

Klik link ini Header Bacground Percuma

norhidana miswan said...

Fyda- btl2 tp mcm aiyan ih dia lg teruja nengok kedai menan

k Zakie- betul kak angin sepoi2 bahasa je

Ros- betul tuh, tp bila mlm berbahang jgk

k Aizamia- hehehe jln ke sini kalu dkt mau tiap minggu

k Norhayati- itulah kak, nyesal tak ke tmpt jual ikan tuh, kalu tak mmg dpt lah tlr mayong tuh

Ahmad Hasif- kene pg, mencuci2 mata dr tgk pc je

aryan azra said...

seronoklah aiyan dapat berjalan-jalan dekat pantai ye..

oh akak lemau hari ni, dapat memo kena tukar seksyen hari ni, kena pindahnya esok..alahai..mujur dekat bangunan yang sama

norhidana miswan said...

k Aryan Azra- aduh gitu lak, mmg lemau lah jdnya... mana nk kemas barang mana nk kemas tempat baru lg nnti

Nooriah Abdullah said...

selamat mlm dana
bestnya sh lama tk gi pantai
apa lagi main pasir pantai dgn batu2 beso tu

Aida Salleh said...

Syoknya jalan2 tepi pantai camni....I likeeee......:-)

LYAfrina said...

kemain aryan lentok ye

norhidana miswan said...

k Noor- sesekali kene pi jgk pantai cuci2 mata kak... asik kt bando je kn

norhidana miswan said...

k Aida- tp jln tak la jauh2... tak la mcm pantai kt kerteh nun

Lyafrina- itulah lentok over

hainom OKje said...

Pantai Remis ni cuma makan makan jer ke Dana? Kesian Ayyan tu, mcm nak mandi jer

TukangKebun said...

Dah lama nak meronda-ronda ke pantai remis tak kesampaian lagi.
Kalau saya pun malas gak nak turun kalau ada batu-batu besar ni.
Duduk di atas monitor kanak-kanak riang.

Muhammad Khairuddin Lim said...

saya suka lepak-lepak di sini.