teman2....

Wednesday, February 24, 2016

WW aiyan dan lukisan

as salam semua kwn2,

selamat hari rabu...
Aiyan mmg suke melukis biarpun ntah apa rupa... 
Baru2 nih suruh maktek lukis n suh dia tiru... hehehhe comei

sgt fokus dia boleh bt bnda nih berejam.... 

ni golongan ultraman katanya

ni hasil yg dh siap dia lukis balik, maktek amik gambo n tunjuk kt nenek... 

p/s:  menanti barang aiyan dr Grolier sampai... tak sabarnya

17 comments:

hainom OKje said...

Bila buat kerja fokus, akan bagus hasilnya Dana.... tak pe lelama nanti jadilah bentuk otomen tu hihi

Kakzakie Purvit said...

Apa yg penting jejari dan tangan semakin lembut mengarah pensil untuk membentuk apa yg dikehendaki Dana.

OKlah...pelan-pelan.

lieyalatif said...

ehh cantik dana...ade rupe dah tu heheeheh...rasenye aiyan ni ade bakat dlm lukisan wey....

Lea Ismail said...

cantik juga tu.ada rupanya.kalau adli di bagi pensel dan kertas lori sampah dilukisnya

Kakcik Nur said...

Lama-lama nanti pasti mahir jari jemari Aiyan melukis... :)

aizamia3 said...

Permulaan yang baik buat dak Aiyan.. teruskan usaha.. ;)

Ahmad Hasif said...

ni kena simpan dalam satu folder ni hasil seni.. nnti dah besar dia tengok balik mesti best.. hehe.. tagline "saya dah buat anda bila lagi" :D...

Blogwalking sini...

Jom baca lobak merah bagus untuk kesihatan

https://www.ahmadhasif.my/2016/02/kebaikkan-lobak-merah-carrots.html

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Nanti lama-lama makin cantik lukisannya.

Jobdirumah Buat Duit said...

Bila lukis kali kedua nanti mesti lagi cantik. Nanti warnakan pula.

wahida said...

pada aku cantik sangat untuk lukisan budak seusia aiyan ni...
gud job aiyan!!

norhidana miswan said...

k Hainom- hrp2nye gitu lah

k Zakie- tulah kak, bdk2 lain dh blh lukis mcm2 dh agaknya

Lieya- cantik sbb dia tiru sebijik maktek dia buat

Lea- adli baru 4thn aiyan 5thn dh

Kakcik Nur- hrp2nya lah kakcik

k Aizamia- tq kak

Ahmad Hasif- insyallah... mmg akan simpan

PMDR- hrpnya gitu lah dik

Jobdirumah- kalu dia color lagi jd tak lawo hahahha

norhidana miswan said...

k WAhida- dia tiru or ikut balik lukisan maktek dia kak... yg comot2 tuh

saly said...

Comel aiyan lukis.dah ada gaya2 seni lukisannya tu.nnti lama2 aiyan cuba, makin cantik lukisan dia.. pengalaman sama ank sulong saly dlu hari2 lukis lori.minat sgt.lukis lgsung tkde rupa.tp skrang lorinya dah versi org besar gaya lukisnya..hehe

Ibu Lala said...

Praktis make perfect. Insya allah Nanti besar jd pelukis terkenal.

Qhaifa Nur said...

Aiyan dh bole melukis..gud la
Hr2 praktis cantik tau...

iryanty ismail said...

makin cantik lukisan aiyan...

TukangKebun said...

Comel sangat :) .