teman2....

Thursday, February 25, 2016

photo diary


as salam semua kwn2,

selamat hari khamis kawan2.... 
arini sampai2 opis je bizi... ada bt potluck sempena bday geng2 opis... pulak tu mungkin itu bday terakhir yg kami akan sambut sama2 sbb dia akan berpindah ke sabah tak lama lg.  Aku tolong msk rendang ayam je ngn beli nasi lemak, ala ns lemak yg aiyan selalu mkn tuh

ok lah mari kite layan gambar2 sambil bercerita seperti hari khamis minggu2 lps hehehe... 

gambar arini... nk tayang baju batik baru made by mil ku syg lah.... rasa aku last dia amik ukuran aku sebelum peknen dulu kot, sampai skrg ni dia agak2 je baju dia bt mmg selesa 

gambar smlm.... bila pakai tudung color pastel2 gini perasan putih lak aku hehehhe... almaklum aku nih kira golongan gelap
copy dr fb shiela rusly... gelak je adik2 aku bila aku post kt grup wasap family... almaklum aku lah yg paling suke bebel

arini bday dia nih lah.... geng mkn time tgri kami

ni lah tuan nyer badan yg ckp 32thn arini

antara menu yg ada... tp masa nih pizzahut tak sampai lg... 

ni lah kejaan dia bila jumpa bedak... sabo jelah

ujung minggu lps... teringa nk mkn pecel mak nor... dpt tahu tempe ngn timun pun jadilah

p/s: mintak2 mudahla nk pi pantai remis kt selangor ahad nih, jgn la jem fuh3

10 comments:

Daddy Ziyyad said...

cantik motif baju batik tu..

dah lama tak makan pecal...susah nak cari kat sini

Lea Ismail said...

hehehe.geng adli bila jumpa bedak.putih je muka kuar dari bilik

norhidana miswan said...

DAddyZZZ- tipikal baju batik heheheh...mungkin area mcm bangi lbh mudah cari masakan jawa kot doc...

Lea- itulah kan, bdk2 nsb lah skit je kt muke kalu tak 1 blik penuh bedak

Norhayati Mohd Isa said...

Pecal tu yg buat akak terliur dana..
Kat pasar ada jual tapi dia letak cekur..
Akak dan suami kurang suka rasa cekur tu..

norhidana miswan said...

k Norhayati- kalu betul2 pecal yg indonesia mmg dia boh cekur kak... kalu mak buat jarang2 bg cekur.... kalu org tua2 or indonesia yg jual kt sini mmg ada boh cekur skit...

iryanty ismail said...

pecal sedapnya...ngeces

kakyon said...

nampak mata kucin tu my peveret. sebekas tu ky boleh mkn sorang.mana tak kencin manisnya..heheheh

aizamia3 said...

Pantai Remis tak jauh dah dari rumah akak.. Dana.. ;)

hainom OKje said...

Untunglah ada mil yg pandai menjahit dan sihat hihi....menantu kesayangan tu nampaknya .....
Betullah Dana kekadang kaler tudung tu jadi muka kita nampak cerah ek. Mak pun jenis kulit tak berapa nak cerah hihi....

Amboi Ayyan....nak putih melepak jugak ke?

aryan azra said...

hahaha...sama agaknya anak2 ni suka main bedak, yg dekat rumah ni pun samala juga dana