teman2....

Wednesday, May 28, 2014

WW ikan bawal bukan ikan pari

as salam sume kwn2,

ni cite ahad lps, sanggup ajak edy ke the curve semata2 sbb nk beli si bawal nih.... tp puas hati dpt pilih sndiri n dpt tambah koleksi yg ada ....

yg bunge2 oren tuh bkn beli kt the curve tp beli kt web aj
p/s: aku takmo sedih2, cuba jd kuat... takmo fikir sgt kang darah naik, kang mule lah sakit kepala segala bagai... kwn2 doakan aku kuat... doakan kami kuat

16 comments:

Ibu Lala said...

Okey dana. Akk doakan semuanya dipermudahkan. Doa byk byk ye. Insya allah selamat sumenye. Ayyan ada masalah jantung berlubang je kan. Kalau ada masa nanti akk pi lawat ye.

Acik Erna said...

in syaa allah dana kuat demi aiyan

Nafira usof said...

Salam Kak Dana..
Shopping memang salah satu terapi yang TERBAIK bagi wanita kan!
Banyak jugak hasil shoppingan tuh~ jeles pulak hati ini.. hahahaha

Kak Dana..
Zura Doakan operation Aiyan berjalan lancar.. dan berakhir dengan selamat InsyaAllah..

Akak kuat k~ jangan pikir yang bukan2.. pikir positif jer tau! moga Akak dan Aiyan kuat.
Semoga Allah sentiasa melindungi Hero akak tuh.. Amin~

Hazmin Hamudin said...

Ingatkan ikan bawal tadi. Rupanya tudung. Hehe. Semoga semuanya baik2 sahaja ye.

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Semuanya cantik-cantik tudung bawal tu akak.

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Semuanya cantik-cantik tudung bawal tu akak.

Kakzakie said...

Banyaknya Dana!
Senang nak lipat dan nak iron tudung bawal ni kan..

ps: Teruskan berdoa dan solat hajat dan tahajjud mohon padaNya moga semuanya berjalan lancar. Kakak pulak yg berdebar Dana..

Maria Firdz said...

saya doakan utk akk dan rayyan... you are super mom...

mia izzati said...

cantik kaler nyee..kak semoga akak kuat ye..tabahkan atii...

norhidana miswan said...

Ibu Lala- insyallah, mekasih kak... dtg lah ye nnti

Acik Erna- mekasih acik

Nafira- alah murah2 je tuh dik, mekasih dik... utk doa juga sokongan

Hazmin- mekasih... hhehehe

PMDR- itu je warna yg ada dik, akak hentam je

k Zakie- itulah nk bwk pg mana2 pakai lpat je mudah... ye kak insayllah

Maria- mekasih dik...

Mia- mekasih dik, utk segala doa

Sis Vee said...

anggap sahaja ianya ujian Allah yg banyak hikmahnya . banyakkan solat hajat minta dipermudahkan segalanya . doa jgn putus kerana sesungguhnya doa seorg ibu itu mustajab ... insha Allah dana kuat . kasih sorg ibu itu sudah cukup utk buat dana kuat n tabah ...

LYAfrina said...

haa..byknyer dia memancing..
lya bru ade 2 koleksi AJ.. xdelah addict nk kumpul..mana y bkenan, beli je..

btl tu dana.. apa2 pon kt mesti kuat. xmo sedih2.. tp ada msanya, walau dah sdaya upaya menahan.. tp kt xmampu bendung dr hati kt.. apa2 pon moga daan bertabah ye.. semuanya ada hikmah..

norey said...

cantik² tudung...
Dana jangan fikir yang bukan²..Dana juga perlu jaga kesihatan...

Mimi Azirah said...

Tudung bawal skang cantik cantik

NEKCIK said...

nekcik doakn dana dan edy tabah mnghadapinya...dan sama sama kita berdoa agar ayyan akan sihat selepas ini...anak anak kuat ketahanannya..insyaalllah

hainom OKje said...

Doa dan terus berdoa Dana...
Banyak dah koleksi tudung bawal corak nampakkkk...hehe...okje gaklah seketul pun tak de hehr.