teman2....

Thursday, May 15, 2014

photo diary


as salam sume kwn2,

selamat hari khamis... tak sbr nyer nk tunggu jumaat, ni pun tgh berbelah bagi rasa cam nk cuti je esok... kepala msh rasa tak sedap walaupun selsema mcm dh nk ok... idung pun dh mengelupas dh asik kene tenyeh je

jom lah lyn gambar yg ada nih ek.... mls nk bebel bile bdn rasa tak sihat nih


kalu pg pasar tani nih antara benda yg aku suke belek... cantik2 n murah

rakyat johor yg baru tau heheheh... 

negeri lain pun ada tp sbb aku org johor aku amik johor punye jelah


dh 3 kotak tisu abis rasanyer huhuhui... nsb arini dh kurang dh tp kepala msh lg ting tong

mencuba bt ayam percik kelantan... 

sibuk nk pakai gk tudung aidijuma mama nyer... 

dalam tak sihat gagahkan diri jgk utk keje.... tp rasa esok mcm nk cuti je

p/s: bile bdn tak sihat nk bt apa pun semua serba tak kena... benda yg dh plan nk buat pun terpaksa stop dulu

13 comments:

norey said...

semoga cepat sembuh Dana...

cheq da said...

Kalu rasa xchat..ct jea

Nafira usof said...

Salam Kak Dana~
x bape sihat lagi yer.
memang kena rehatkan badan jugak tuh. boleh lah amik MC sehari.. bagi badan betol2 rehat.

Akak suka bunga eh??
zura setakat nih memang x de nafsu lagi nak menanam bunga. x de tempat nak menanam pon yer jugak.. malas adalah punca utama kot. hahaha

Ooo.. mcm2 jugak yang kita tahu pasal negeri kita kan. Zura pon x tahu sangat alat2 kebesaran negeri terengganu. macam malas jer nak amik tahu. ntah hape2 jer kan! nasib x kena buang daerah..muehehehe.

Kalo selsema. itu lah yang akan terjadi.. berkotak2 tisu akan habes. tong sampah pon penuh ngan tisu jugak. pastu hidung pon menggelupas kan!

percik ayam~ sedapnyeeee.. Mak zura selalu masak percik nih sebab mak zura orang kelantan. tapi zura x pernah buat.. nanti nak tanya lah resepi ngan Mak.. nak belajar buat jugak.. hehehe. yang panjang2 tuh sosej ke??

Amboiiii Aiyan~ kalah mama awak pakai tudung yer.. hahahaha.. comel sangat~

Moga cepat sembuh yer Kak~

lieyalatif said...

lor beb..tak sihat cuti jek laaa...jgn di pakse kang ko bertambah melarat dana.... ko mkn ubat key...amik laa suppliment mcm vitamin c ke....

korang anak beranak tangah sejuk..tanam ape pun jadi nye so okey laa pi beli pokok2...aku? hahahaah arwah semua pokok2 jadinye dana oiiii hahaahahah

amboi aiyan nak beraidijuma plak dah heeheheh

norhidana miswan said...

k Norey- mekasih kak

Cheqda- itulah rasa nk cuti tp pastu rasa boleh berthn lg

Nafira- itulah tp syg lak nk cuti dik non oi... gile tak suke bunga, suke tp akak tak rajin jaga heheh, zura org terengganu ek, laki akak pun org sana gk...
amboih ko semua nk suh mak msk je ek ish2

Lieya- itulah, tp kang cuti sihat lak, tgk lah kalu ok keje, kalu tak cuti jelah... aku tgn pns, tak minat aku nk jaga aku tau beli je hehehe...

Mimi Azirah said...

Semoga akak cpt smbuh...pakai tuding bawal muke nmpk lain dan muda

Sis Vee said...

semoga cepat sembuh . demam ni klu melarat ke kepala , mmg x blh thn ...

nurbijen said...

Ala, kesian pula kat dana... Take care dan minum air byk2 tau.. Moga cepat baik :)

Ayam percik kelantan? Pandai dana buat, saya punn belum pernah menjadi lagi buat yg versi kelantan.. huhuhu

geram tgk kat model aidijuma tu....

Kakzakie said...

Kakak rasa ramai yg banyak kerja sekarang ni Dana. Bila banyak cuti umum sebenarnya buat kita tambah banyak kerja.

Kakak pun sama juga..

Marsha~ said...

akak pun baru baik resdung ni... huhuhu.. amboiiii aidiljuma... malatops!!

Cho Zila said...

akakpun tak berapa nak sihat.. musim orang tak sihat..kat opisni pun der sorang dah dua minggu tak sihatnyer...
adijuma gitu nampak cunler...muka nampak muda gitu...

hainom OKje said...

Hidup Johor!!!! hehe okje pun baru tau Dana....

ros_reeza said...

ps: akak, tudung tu elok je nampak.. akak gosok cam biasa ke atau ada letak apa2 ?..