teman2....

Friday, May 16, 2014

potluck kecil2 an

as salam sume kwn2,

salam petang jumaat, ni menu lunch kami... potluck kecil2an... mula2 nk bt besar2 tp ada yg kurang sihat jd nyer bt kecik2 jelah tp dh cukup seronok rasanyer... 

simpe je tp bertambah2 sume mkn

bfast pagi... aku bwk spageti

14 comments:

Kakzakie said...

Kecil-kecilan tapi tetap menggoda mata yg memandang semua hidangannya..

Acik Erna said...

Betul kata kakzakie..tetap nampak menyelerakan

UmmuAidan-Arissa said...

kecil-kecilan pun dah cukup tuk mengenyangkan perut masing2 tuh..sodap pun sodap...:)

norhidana miswan said...

k Zakie- nk wat besar2 tp tak dana masa

Acik Erna- heheheh lauk pun asal ada je acik

k Ummuaidan- betui2 lg2 ada sambal belacan n budu

Kakcik Nur said...

Yang ringkas tu la yang sedap. :)

Hilmirda Daud said...

ringkas pun dah mengoda dah...

Sis Vee said...

tak kisah kecik ke besar . klu dpt mkn free , ok jer ... heeee

Tihara said...

edap nye dana, akak nampak budu kat situ
betui ke? :)

Cho Zila said...

kecil besar tak kisahler janji dapat makan.. bestnyer... mengiurkan jer makanannyer...

Nafira usof said...

uwaaaaaa.. sedapnye kak!!!
meleleh2 ailio orang puasa nih.
hahahahaha

mia izzati said...

ada sambal belacan tu pon dah jadi...

NEKCIK said...

kecil kecilan pun dah cukup meriah..rezeki dinikmati mngeratkan kasih sayang dgn rakan rakan..terkonang konang jaman keje gomen dulu...meriah makan bersama

hainom OKje said...

Simple simple pun makan ramai ramai tu yg buat sodap tu dana

ros_reeza said...

kecil-kecilan pun dah terliur, kalau besar-besaran camner la.. hikhik