teman2....

Monday, May 26, 2014

lepak with bff kt enjoy corner

as salam sume kwn2,

selamat pagi isnin... heheheh dh nk tgri pun kan

dh lama tak lpk ngn bff ku ini, selalunyer aku yg takde masa, ada je halangan tp jumaat mlm sabtu aritu dpt lah lepak sama2, kt kedai baru milik shira ngn ijoi kt desa melawati klang gate... enjoy corner nama kedai nyer

mcm2 makanan ada situ, dia 1 kedai mkn n ada banyak kiosk2 jual mcm2... ada kacang phool, stimbot, sate, takoyaki, buger bakar, kew tiaw, air n macam2 lg lah...

ni lah yg nk cube sgt... kire sedap lah... lenkali blh try dtg lagi




oder jugak kerang bakar... kacang phool dh licin dh

tgk aiyan, sibuk berselfie ngn mummy nyer... 

tahu bakar pun ada, takoyaki n sate tp tinggal kuah je...

yg dukung anak tuh mai dari JB ni je yg ada, lg 3org bffku tak dpt datang... 


aiyan dok melekat je kt mummy nyer... nk duk sekali lah apa lah
p/s: gara minum sprite ais mlm td bwk ke arini aku sakit tekak n batuk2.... aduhla perit nyer mcm apa dh la

10 comments:

UmmuAidan-Arissa said...

Sedap tengok menu2 yang dana tayang tuh..akak terliur nengok kerang bakar ..lama dah tak pekena nie...heheh..

bestlah aiyan kan dpt layanan istimewa dari seme orng kan..:)

emy pokden said...

dah lama ko tak melepak ngan kak watie kan...sedap pulak tgk kacang phool tu...nyum2

Sis Vee said...

boleh tahan menu - menu tu ... melazatkan .

Nafira usof said...

Salam Kak Dana~

xtvt melepak ngan kawan2 memang heaven!! macam2 gosip keluar kan!

Kacang phool! serius.. zura x pernah try dan tak tahu zura akan pandai makan ke tak. x leh nak imejin telur campur dengan kacang tuh boleh masuk geng ke tak? hahahahaha.

Kerang bakar?? yum yum! lama dh x makan! anak2 memang suka makan kerang tapi maknye selalu risau takut sakit perut.. kenapam ntah.. ade kaitan ke makan kerang ngan sakit perut?? ahaks~

Aiyan pon dah pandai nak selfie.. nurun maknye lah tu.. kikiki.

meriah jugak odernye.. makan ramai2 memang makin selera kan! kuar sepinggan habes sepinggan!

bergambar ramai2 itu wajib! hahahahaha. Aiyan mana? ke dah jadik tukang snap gambar?

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Wah,sedapnya makan-makan.. Seronok makan ramai-ramai macam ini.

cheq da said...

Teringin la akak nk cuba mkn kacang pool..cmana rasanya ek

lieyalatif said...

sonok gather2....kak ita pun bukan sellau turun sini kan...so wajib le korang bergahter2....ni pun tak cukup korum kan...kalo geng korang semua ade sure lagi havoc.....

hainom OKje said...

Mcm sedap jer Dana....
Tapi nape kacang phool tu mcm tak habis jer Dana...rugi tu!

norhidana miswan said...

k UmmuAA- kt sana ssh nk jumpa kerang ke kak?

Emy- aah ya betul itu...

Sis Vee- mcm2 ada kak, rambang mata

Nafira- sedap dik, ko try lah kacang phool mmg ndam sooi tlr goyang tuh...
kami oder hampir sume kt gerai tuh mkn kongsi2

PMDR-betul3 tuh dik, tp kami kumpul tak lama mana

Cheqda- sedap jugak lah ada rasa lemak2 daging ngn kacang tuh

Lieya- betul3 tuh... kadang ada dtg tp aku lak yg tak dpt join

k Hainom- hhehe itu belum abis mkn lg tuh kak.... masa nk balik tuh ada yg makan lg

norhidana miswan said...

k UmmuAA- kt sana ssh nk jumpa kerang ke kak?

Emy- aah ya betul itu...

Sis Vee- mcm2 ada kak, rambang mata

Nafira- sedap dik, ko try lah kacang phool mmg ndam sooi tlr goyang tuh...
kami oder hampir sume kt gerai tuh mkn kongsi2

PMDR-betul3 tuh dik, tp kami kumpul tak lama mana

Cheqda- sedap jugak lah ada rasa lemak2 daging ngn kacang tuh

Lieya- betul3 tuh... kadang ada dtg tp aku lak yg tak dpt join

k Hainom- hhehe itu belum abis mkn lg tuh kak.... masa nk balik tuh ada yg makan lg