teman2....

Tuesday, May 27, 2014

akhirnya..... masanya sudah tiba

as salam sume kwn2,

selamat hari selasa kwn2.... dtg keje ngn mata yg bengkak sbb semalam ptg duk la menangis huhuhui

cerita nya, semalam petang dlm kul4 org IJN call n bg tarikh utk aiyan operate, 2hb jun msk ward operate 4hb jun, masa dia cakap tuh aku speechless tak tau nk ckp pe, aku mintak tarikh lain n dia tanya naper... aku ckp, aku tak sedia lg pastu terus airmata aku berjujuran keluar, tp bile bincang ngn edy dia suh proceed je... redho je lah moga lps operate nih aiyan bertambah sihat...

tipu lah kalu ckp aku tak sedih, aku tak takut... mcm2 aku pikir tp mungkin ini yg terbaik buat aiyan... kwn2 doakan ye, moga kami kuat n moga semuanya berjln lancar.

moga pasni anak mama makin sihat, makin berisi... 

fail cuti dh antar kt bos... amik cuti 10hari

p/s: moga aku kuat ye kwn2....

23 comments:

Kakzakie said...

Hati kakak sayu sama Dana. Dari jauh kakak doakan moga Dana, En Edy dan seluruh keluarga sabar dan tabah. Doakan Ayyan..

Ibu Lala said...

Sayu rasa hati. Moga ini yg terbaik dan moga ayyan makin sihat lps ni.

Tihara said...

kuatkan hati yer dana
tabahkan diri, moga semuanya dipermudahkan oleh Nya..
akak doakan agar aiyan sentiasa sihat walafiat..take care

Cik Siti MAR said...

semoga dipermudahkan segalanya.. insyaAllah aiyan akan lebih sihat lepas ni

Sis Vee said...

semoga Allah permudahkan segala urusan , semoga semuanya berjalan dengan lancar dan dana diberikan hati yang tenang ... sabar dan kuatkan semangat yer .

mama ila said...

insyaallah..semoga semuanya berjalan lancer dan dipermudahkan segala urusan... semoga ayyan cepat sembuh ye

Anonymous said...

smga segalanya dipermudahkan.. dana kuatkan smgt.. InShaAllah dana kuat.. ayyan pun kuat

UmmuAidan-Arissa said...

Sedih jugak akak mendengarnya..dapat bygkan perasaan dana..semoga korang tabah yer..kami doakan inshaallah aiyan akanlebih sehat dengan pembedahan nie...take care dana..pelukcium tuk aiyan..

norhidana miswan said...

k Zakie- mekasih kak...

Ibu Lala- insyallah kak

k Tihara- amin2, mekasih kak

CIk siti Mar- mekasih CSM

Sis Vee- amin2 mekasih kak...

Mama ILa- hrp2nyer gitu lah dik

Anon- amin2

k UmmuAA- sedih kak, tp mungkin yg sudah tertulis

Daddy Ziyyad said...

Saya doakan, moga Allah permudahkan urusan surgery Aiyan...moga mudah semuanya...tiada komplikasi...harap awak sekeluarga bersabar...banyak doa ya...Insya Allah..demi masa depannya...

nurbijen said...

Dari jauh saya doakan, semoga segalnya berjalan lancar dan dipermudahkan.. Moga Dana diberi kekuatan... Insya Allah, itu pilihan terbaik....

umiyumi said...

Semoga semuanya selamat dan Aiyan cepat pulih dan sihat hendaknya. Kuatkan semangat, Dana.. Insyaa Allah dimudahkan urusan..sama2lah kita berdoa

emy pokden said...

aku doakan dimudahkan segala urusan...ko ngan edy kuat..aku tau...

lizz said...

salam dana..
Moga dana tabah jangan bimbang kita semua akan doakan moga segalanya berjalan dengan lancar...
dan ayyan auntie lepas ni akan cepat sembuh ...k...

norhidana miswan said...

DaddyZZZ-mekasih doc...

k Nurbijen- mekasih kak, doa dr jauh pun cukup bermakna

k Umiyumi- amin2, terima kasih kak

Emy- mekasih beb, jgn lupe tgk kami kt ijn tau

Lizz- mekasih lizz...

Nafira usof said...

Zura yakin.. ini adalah jalan yang terbaik yang Allah sediakan.
Akak doa banyak2 k~ Doa ibu tuh tiada hijab dari Allah.. tersangat makbul.. InsyaAllah~

Aiyan.. Untie Doakan Aiyan kuat hadapi ujian ini.. Aiyan kan hero! kuat yer sayang~

Maria Firdz said...

moga dipermudahkan segalanya kak... kuatkan semangat...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

SABAR YE DANA.. ILA BOLEH RASA APA DANA RASA.. KALAU ILA KAT TEMPAT DANA.. MMM.. MOGA ANAK2 KITA SIHAT & SELAMAT .. MOGA BERJALAN LANCAR SEMUANYA

aine ainun said...

Salam dana

Mmg lama sgt x jenguk sini
Lama x dengar khabar...


Dana
Saya doakan semuanya dpermudahkan Dana. Doa banyak banyak. Insyaallah semuanya akan baik baik...

norey said...

InsyaAllah....semoga semuanya baik²

Mimi Azirah said...

Semoga akak kuat...sy doakan pembedahan rayyan berjalan dgn lancar dan rayyan kembali sihat dan bertambahhhh sihattt

NEKCIK said...

lhor nekvik tercicir lah pulsk...hari isnin lah ye dana..insyaallah sama sama kita pohonkan kepadaNya agar dipermudahkan dan Ayyan akan lebih sihat lagi...bertabahlah Dana n Edy...amiin

hainom OKje said...

Dana.....segala galanyakan perancangann Allah...ibu mana yg tak risau dan sedih...Moga kita akan dengar berita gembira nanti yeh...Insyaallah Aiyan kuat..