teman2....

Friday, May 30, 2014

photo diary....

as salam sume kwn2,

maaf semalam takde photo diary, kite tukar arini ek... bz menyetelkan keje sbb nk cuti lama kan, 2minggu nk tinggal opis camne lah jd nyer pas abis cuti nnti... 

Hati skrg nih tak tau nk gambarkan mcmne, dtg keje ngn muka senyum, rilex je hepi je tp dlm hati cuma Allah yang tahu... berdebar2, takut semua ada.... Besar betul ujian ini Ya Allah... 

kwn2 arini last day keje, isnin dh kene msk ward ngn aiyan, 4hb insyallah kalu semua ok aiyan kene operate... minta jasa baik korang doakan ye semoga operate tuh berjalan lancar, moga semuanya selamat tiada komplikasi n aiyan dpt kuar ward ngn cpt dan cepat sembuhnya... doakan juga aku kuat, kami kuat.... 

sabtu lps pg pasar tani.. beli bunga rose nih... 

penghuni terbaru mini tmn kami... hari2 aiyan dok cium wangi bau rose nih
smlm beli lauk kt felda tgk udangn nih... seram nk beli... bg aku mcm mahal kot



kenangan masa aiyan setahun lebih... tembam lg pipi dia masa nih

kwn aku yg tgh tudung kelabu tuh... dh selamat berpindah ke jupem sabah... huhuhui hilang dh kwn rapat sorang

gambar masa mude remaja... ada kwn jumpa kt buku sekolah... nostalgia

p/s: naper lah bos tak sign lg borang permohonan cuti aku nih... takkan dia tak paham aku nk cuti 2minggu bersebab... bg aku keluarga lbh penting dari kerja

9 comments:

Sarah Talib said...

Semoga semua berjalan dgn lancar...kak sarah doakan ayyan cepat sembuh dan ceria selalu...Dana mesti kuatkan semangat...

UmmuAidan-Arissa said...

Akak doakan semuanya berjalan dengan lancar..inshaallah dengan izinNya Aiyan lebih sehat..kuatkan semangat yer dana..bila ibu bapa kuat..anak pun jadi lagi kuat semangatnya..take care yer ...sayu lak akak pikirkan psl aiyan nie...

norey said...

semoga semuanya dipermudahkan dan AIyan cepat sembuh..Amiiinnnn

Mimi Azirah said...

Sy pun suka bnga ros

P/s in shaa Allah operation rayyan akan berjalan dgn lancar...Aamiin

NEKCIK said...

ibu mana yg tsk gementar Dana bila sebut bab spital ni...tapi demi kesihatan masa depan..insyaallah Dana dan Edy...buatlah solat hajat mojon fipermudahkn...insyaallah

hainom OKje said...

Moga Aiyan selamat menjalani operation tu dan cepat sembuhya...Jangan lupa solat hajat Dana.

inazamri said...

rindunya kat ayyan n dana.semoga segalanya berjalan lancar

mia izzati said...

gluppp RM4 tu tak tahan...hehe mak saya pon gila ros kak..

Sis Vee said...

sis peminat tegar bunga ros ... cantiknyaaaa . insha Allah n semoga Allah permudahkan untuk Ayyan ... aaamin .