teman2....

Thursday, May 8, 2014

Kursus kamera n video


As salam sume kwn2...

Arini n semalam ada kursus... jdnye paham2 lah yek....walaupun kursus kt opis je...


Antara kursus yg ada

Ni tgh try webcam...

Lps amik gambar kt luar... ni je pun pesertanye


P/s: serunding kelapa 2 mcm serunding lain gk.. blh mkn ngn nasi. .pulut.. bt kuih.. selalu org jawa n org johor yg kenal
...

14 comments:

Nafira usof said...

Salam Kak Dana..
Tengah kursus eh.. patut ler sunyi jer..

nampak cam menarik jugak kursus tuh. boleh di aplikasikan untuk gambar2 kat blog kan~ hehehe

norhidana miswan said...

Nafira- w`slm dik... heheh esok dh ok dh... menarik sgt dik oi, tp ni kene pakai kamera gabak lah kalu nk aplikasikan... mmg tidak lah sbb kamera gabak dh simpan dlm muzium

Tihara said...

oh ada kursus video, menarik jugak ni :)

nurbijen said...

Nak join jugak...
Saya pun minat edit2 video ni... Tapi tak pandai... hihihi

nurbijen said...

Nak join jugak...
Saya pun minat edit2 video ni... Tapi tak pandai... hihihi

cheq da said...

Mantapnya..

norhidana miswan said...

k Tihara- mmg menarik tp tang nk praktikan semula yg kadang ingat kadang lupe

k Nurbijen- jom2 kak meh dana ajar ek.... heheheh

norhidana miswan said...

Cheqda- apa yg mantap tuh heheh pengajaranyer, tajuk nyer ke anak murid yg belajar

norhidana miswan said...

Cheqda- apa yg mantap tuh heheh pengajaranyer, tajuk nyer ke anak murid yg belajar

Aida78 said...

bestnya kursus mcm ni nasib ari tu sempat belajo kursus kemera jerk....guna dslr...

Aida78 said...

bestnya kursus mcm ni nasib ari tu sempat belajo kursus kemera jerk....guna dslr...

Kakzakie said...

Oh baguslah Dana. Kakak tak pernah pergi kursus berkaitan kamera. Mesti seronok..

hainom OKje said...

Seketeri pun belajar tangkap gambo yeh Dana....hehe...
Sapa yg tanya pasal serunding tu Dana....teringat nasi ambeng seyh

Mimi Azirah said...

Bestnye kursus...kursus nih memg sy suke..kalo tpt kerja offer memg sy nk gi..