teman2....

Wednesday, April 30, 2014

WW kasut baru


as salam sume kwn2...

mula dimiliki jumaat lps, tak tau berapa lama bertahan... tp rasa sakit kt bahagian jari2... maklum jari besar... kwn2 ada petua?

warna yg jd kesukaan aku... dh bosan ngn hitam
p/s: jumaat nih sah bwk aiyan pg opis... bos lak cuti mmg mengasuh aiyan kt opis jelah... makngah n maktek balik kampung

16 comments:

Nafira usof said...

Salam Kak~
cantekkkkk! coklat plak pulak tuh. sukaaaa!

pakai stokin pon sakit jugak??

norhidana miswan said...

Nafira- salam dik... akak tak penah pakai stokin, rasa cam licin je kalu pakai stokin... kaki akak kuat berpeluh

Kakzakie said...

Cantiklah Dana warna kasut tu.
Kena belajar pakai setokin lama-lama rasa lebih selesa Dana...

norhidana miswan said...

k Zakie- mekasih kak.... kene try jgk lah nih... cari yg pendek je ok kot... maklum tak penah try

hainom OKje said...

Dah lama tak beli kasut Dana...kalau beli pun sandal jer hehe...
Sebab dia muncung gitu kot... tu yg jadi sakit tu

UmmuAidan-Arissa said...

Orang katakasut baru kena gigit dulu kan dana sebelum pakai baru tak sakit kan..hehehe...cantik kasut tuh..:)

cheq da said...

Cheq da kalu pakai kasut mesti sakit bhgan belakg..2 serik

norey said...

cantik kasut tu.... mula² kot..InsyaAllah dah lama..serasi...tapi kalau sakit sangat..jangan paksa...kan lain pula jadinya.. on off guna..

norhidana miswan said...

k Hainom- selalu sandal jgk tp utk kegunaan kt opis kene formal skit

k Ummuaidan- dh ggt kak, takkan nk ggt banyak2 kali kot hehehe

Cheqda- bahagian belakang ok, dpn lak yg kureng

norhidana miswan said...

k Norey- itulah, skrg ni kalu nk msk blik bos, jln2 dlm opis ni pakai lah kst tuh... nk jln jauh skit pakai sndal je

Tihara said...

wahh beli kasut baru nampaknya :)

jari dana kenapa, akak pun tak dapat nak bantu bagi petua, memang tak tahu..
take care yea

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Cantik kasu baru.. :-)

nurbijen said...

saya pun jenis kaki depan besar... kena beli kasut yg lebar bhgn depan baru ok...

NEKCIK said...

kalau dari segi kesihatan elokjari jari kita tu dlm keadaan relak..open depan...kuncup depan tu stress
kan kaki....pesanan dari doktor nekcik yg berkaki lebar Dana

lizz said...

Waa kasut baru...lizz kalo pskai kadut naru mmg melecet sikit tapi bila dah lama ok....

lizz said...

Sorry typing error komen guna phone...selalu jadi gini...