teman2....

Tuesday, April 29, 2014

bila kurang sihat

as salam sume kwn2,

ahad aritu dr rasa tak sdp bdn, kepala rasa berat je... tp sempat jgk aku goreng epok2 utk bfast pagi tuh... tgri pun tak mkn... seharian tido je bile kepala dh migrain nsb lah ada makngah tgkkan aiyan... 

arini pun msh terasa lg skit2... korang lyn lah cite yg ada sekeping gambar ni ek




bubur nasi ngn kcg tnh+bilis goreng+ bening sawi... pun dh selera sgt

15 comments:

attyfir said...

semoga cepat sembuh dana.
sedap lak nmpk bubur tu .

UmmuAidan-Arissa said...

take a good rest dana..tuh lebih baik tuk migraine...jgn tensi2..heheh..sedapnya bubur nasik gitu..akak buat sllnya paling malas jer nyer versi..:)

Ibu Lala said...

Kalau x sihat mmg ini je la mknn nye. Get well soon dana. X sihat ada isi kot. Hi hi hi

norey said...

Semoga cepat sembuh...

norhidana miswan said...

k Atty- mekasih kak... time tak sihat bbr lah yg menyelerakan

Nafira usof said...

Salam Kak Dana..
patut lah sunyi jer blog.. tuan tanah x sihat rupernye.
moga cepat sembuh yer kak~

terliur lah tengok bubur orang x sihat tuh.. lagi2 tengok kacang n ikan bilis tuh.. terasa2 nak buat jer petang nih.. tapi orang sihat lah makan.. hehehehe.

Take care~

Kakzakie said...

Lebih kurang kakaklah Dana cuma kakak biasa tak letak kacang tanah.

Harap-harap cepat sembuhlah.

norhidana miswan said...

k Ummuaidan- mekasih kak, itulah kadang faktor usia kot

Ibu Lala- mekasih kak

k Norey- alhamdulillah dh mkn ok kak

Nafira- w`slm dik... hehehe itulah smlm pun tak dan bt blog... org tak sakit pun ok je lyn bbr kan

norhidana miswan said...

k Zakie- itulah kan kak... rasa berselera kalu mkn yg gaya gini

adrianna syaz said...

Semoga cpt sembuh akk..letak telur masin lg hebat tu.hehe

NEKCIK said...

nekcik pun krang dihat nii..makan bubur nasi jer

norhidana miswan said...

Adrianna- mekasih dik, alhamdulillah dh sihat dh

Nekcik- sama2 lah kite mkn makanan org sakit yek nekcik, tp sedap jgk kalu kene lauk nyer kn

hainom OKje said...

Sedapnyaaaa Dana...Ini kegemaran Okje ni Dana walaupun tak demam tapi OKje mmg suka...ptg ni na masak buburlah hehe

nurbijen said...

Harapnya skarng Dana dah makin sihat...
sedapnya bubur nasi tu... Tapi kalau kat rumah ni masak bubur nasi, saya sorang jer yg layan.. anak2 mmg pandang ajer... huhuhu

eika_jps said...

sedapnya sis....terus terliur...klu tak sakit pun bleh makan nie....sedap nya...