teman2....

Wednesday, April 2, 2014

WW indahnya langit ciptaan ALLAH

as salam sume kwn2,

arini bangun2 tido tengkuk sakit, salah bantal kot... aduhla rasa mcm robot... 

lyn gambar langit n awan masa balik johor aritu... 


cantik kan? pemandangan masa balik kg aritu

ni pun cantik.... mmg masa tuh tak la pns terik mcm kt kl... 

redup je masa nih... 

ni jadual catuan air, yg di tampal kt apatment aku... 


17 comments:

lieyalatif said...

subhanallah..cantik dana...lagi2 cuaca panas kan so dpt snap pic awan cantik2...

wey ko pun terlibat dgn catuan air ke....hope tak lame la kan....hujan oh hujan turun lah dikau setiap hariiiiii...

Kakcik said...

SubhanAllah. Cantiknya pemandangan. :)

Nafira usof said...

canteekkk.. skrg nih selalu menanti awan yang gelap itu.. sebab kalo awan gelap hujan bakal turun.. hehehe.. moga2 dapat lah penuhkan semula empangan air di selangor nih. Amin~

norhidana miswan said...

Lieya- betul, keje snap2 gamabr itu keje maktek... aku tgh drive masa tuh... terlibat lah catu mencatu tp jarang2 takde air umah aku

Kakcik- betul kan kak... cantik

Nafira- betul3 tuh, awan hitam mendung2 tuh pastu sejuk skit,itulah tak sanggup ternnti2 kot nk kene catu air lagi

UmmuAidan-Arissa said...

suka tengok pemandangan awan gitu..cantik n kagum sangat..
oh catuan air tuh siap berjadual lg yer dana..akak tak pernah merasa kot..:)

aizamia3 said...

indah.. cantik.. tenang je tengok.. ;)
yang tak tenang tengok part catuan tu je.. huhuhu..

norhidana miswan said...

k Ummuaidan-cantik kan kak... tang catu mencatu tuh mmg kene redho je lah

k Aizamia- hahahah betul tuh kak, nsb lah kt umah dana kalu catuan tuh 2hari hari ke 2 baru takde air, itu pun tak sampai setengah hari...

Teena Tna said...

Subhanallah indah kan. Teena pulak suka tengok langit waktu malam. Tengok ada bintang ke tak, bulan besar ke kecik. Hehehe

Rozita Ismail said...

subhanallah...cantiknya ciptaan Allah..Salam blogwking ye..

norhidana miswan said...

Teena- waktu mlm pun akak suke tp kt kl nih kadang tak nampak sgt bintang lah dik, kalu kt kampung best

k Rozita- betul tuh kak, mekasih sudi BW

ros_reeza said...

cantik! Ros pun kalau naik kereta nak gi mana-mana, suka ambik gambar pemandangan :)

lizz said...

cantik membiru awannyer...bila nengok gambo awan gini teringat pesawat mh 370...yang misteri kehilangannyer...

norhidana miswan said...

Ros- selalu kalu cantik baru amik tp adik akak la yg amik dia yg suke ngambik2 gambar nih

LIzz- betul lizz, kt gamabr awan yg last tuh kan

tenku butang said...

cantiknya awn tu

hainom OKje said...

Subhanallah mmg cantik Dana....

Mimi Azirah said...

Subhanallah memg cantik sgt2

Cho Zila said...

akakpun suka ambik gambar awan... tapi lepastu deleteler.. tapi suka bebeno.. rasa macam sesuatu bila pandang gambo awantu...