teman2....

Friday, December 13, 2013

kudap zmn dolu2

as salam sume kwn2,

selamat hari jumaat yek kwn2, korang masa kecik2 dulu kenal tak jajan gini? alaaa biskut yg jual dlm tin tuh.... yg timbang tuh... zmn kecik2 dulu mana lah ada twisties ke, rota ke bata ke apa kan.... yg ini lah yg selalu ada... td tgri pg ke psr belakang jupem... jumpa lak ngn org jual dlm tin nih... tgk cam best je... apa lg beli lah... dh beli sedap pulak, rasa nyesal lak beli skit heheheh...

nostalgia wei

jem biskut nenas tuh sedap sgt... yg biskut kpl terbang tu pun sedap... 
seee... mcm2 ada rasa cam nk borong sume... hahah napsu sungguh


p/s: payah betul nk balik kg nih... udah la rasa rindu dh nih, boleh lak maktek ngn edy lum comfirm dpt cuti lg


Published with Blogger-droid v2.0.10

15 comments:

ummuaidan said...

biskut kapal terbang tuh mmg febret betul ms kecik2 dulo..sedap kan pedas2 gitu..

Zana Nordin said...

he he he...
dulu memacam borong biskut dlm tin nie..
beli RM1 pun dah muai....
sekarang mana nak dpt
aku suka biskut bantal pedas...

Dee said...

kat belakang opis dee pun ada..nti nak belilah..tgk ni mcm sedap je..hehehe..

attyfir said...

ini semua mmg feveret ni .
sampai lor ni ..mesti beli .buat kudap2

nurbijen said...

biskut kapal terbang tu mmg saya suka... anak2 pun suka makan jugak walau sedikit pedas :)
Lagi satu biskut bantal... pun sodap :)

aTieYusof Family said...

Teringat zaman2 kecil dulu..sllu juga beli biskut ni..mmg sedap kan? hehe.. salam kenal..follow sni #183 :)

norhidana miswan said...

k Ummuaidan- bile dpt yg sedap, terus rasa nk cari lg

Zana- aah betui tuh, tp skrg nih pyh nk jumpa yg sedap kn

k Dee- hehehe dana kt kedai runcit dpn ada jual tp takde jenis yg old skool gitu

k Attyfir- sedap kan kak... tp dana tak tau kedai mana yg ada juai gitu... nk hrpkan ari jumaat lambat lah pulak

k Nurbijen- betui tuh kak, pds2 manis

Atie- aah mmg sedap dik... nnti akak follow yek

lizz said...

biskut kapai terbang tu super sedap tu...

norhidana miswan said...

Lizz- ramai peminat biskut kpl terbang nih ek

aizamia3 said...

tapi ada antara biskut tu rasanya dah tak macam dulu..

izzah said...

nostalgianya biskut ni....teringin plk rasa mk mkn bila tgk post k dana ni...dlu2 berebut2 siap sorok lg xbg adik2 mintak...hehe...lawak plk bila ingat2...

Mimi Azirah said...

Nih biskut feberet sy kak

:: Cik Viva :: said...

Biskut kapal terbang mmg nostalgia..dlu bleh beli 20/50 sen je satu kon kertas tu..

hainom OKje said...

Mmg syok kalau dpt beli biskut kilo gitu Dana....mcm bernafsukan ....hehe

bpk wijaya said...

JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D DI JAMIN 100% JEBOL 7X PUTARAN BERTURUT TURUT BILA BERMINAT HUB KI JAYA DI NMR (_085-342-064-735) JIKA INGIN MENGUBAH NASIB THA,SK ROO,MX SOBAT ATAU [⌣»̶•̵̭̌✽̤̈•̵̭̌☀̤̈>>KLIK*DISINI<<☀̤̣̈̇•̵̭̌✽̤̈•̵̭̌«̶⌣]