teman2....

Tuesday, December 3, 2013

bila dh teringin


as salam sume kwn2,

pagi td sejuk mcm apa masa mandi, al maklum umah takde air panas... sujuk mcm mandi dlm peti ais.... yelah sepanjang hari hujan kan semalam... arini pun redup je..

Aku nih kalu teringat or teringin apa2 msti nk bt or msk sendiri, mcm smlm tibe2 rasa nk mkn nasi impit ngn serunding kelapa mcm mak aku selalu bt time raya, gigih nih tanya resepi kt mak... nsb lah jd rasa pun dh ada mcm mak bt, puas hati rasanyer...


on the making nih tgh msk lg... dia punya bau perkkkh semerbak
nasi impit+serunding+ayam goreng je


p/s: aku tak suke kalu ada org jenis yg msk lif terus menonong ke tepi or kebelakang tanpa tahan pintu or tekan butang bukak pintu sedangkan dh nampak ada org belakang yg nk msk lif sekali... skt ati sbb pg td kene kt aku betul2 dpn muke... nsb tak sempat msk kepala pastu kene sepit... 

Published with Blogger-droid v2.0.10

16 comments:

Qhaifa Nur said...

kena buat kalau dah teringin ni dana...sedapnya

cheq da said...

Rajin nyo...teringin ada isi ker..hehe

cheqna said...

sedapnyer..terliur plak..dahlah kat sini sejuk hujan manjang..kompem lapar..huhuhu

norhidana miswan said...

k Qhaifa Nur- heheheh betui tuh kak

Cheq Da- hahahah ish takde lah, mmg jenis gitu.. kalu tingin mmg kene bt jgk

norhidana miswan said...

Cheqna- hehehe bab2 makanan laju je bt kan kak dana nih

Dee said...

sedapnya dana..

pasal lif tu pun dee tak suka..kalau taknak tekan pintu open..jgn lah masuk dulu kan..tak bertimbangrasa..selfish..

inazamri said...

terus telan air liur tgk serunding kelapa tu.mmg suka tp tak reti buat

Kakzakie said...

La... mana resepi serunding mak tu Dana? Nampak memang sedap:)

norhidana miswan said...

k Dee- sedap kak, esok dana share resepi ek... itulah kak... ada org jenis yg tak kisah

k Inazamri- heheheh senang je nk bt nyer kak

k Zakie- heheheh esok dana letak resepi yek kak...

NEKCIK said...

nekcik pun suka serunding..sharelah resipi Dana

izan mama mia said...

sedapnya..sejak tgk kat insta akak dah teringin..sat lg nak gogel cr resepi serunding kelapa lah

norhidana miswan said...

Nekcik- ok nekcik dh letak resepi dh kt ntry baru

Izan- cube jgn tak cube izan, tu dh letak kt ntry baru

Cho Zila said...

baguih semangat gitu.. buat sendiri lagi puas hatikan.... sedapnyer weh..

mama aryan said...

adoi lapar lak tengok makanan akak ni

Aida Salleh said...

nak mintak resepi serunding kelapa tu buleh tak sis? :-) selalu makan tapi tak penah masak...

hainom OKje said...

Jarang makan dengan nasi himpit Dana...Kalau kari danging potong pun mungkin sedapkan...