teman2....

Friday, December 27, 2013

photo diary balik kg

as salam sume kwn2,

tak sangka cuti sekolah dh nk berakhir... pasni tak blh la nk pg keje lwt2.... cpt beno rasa sebulan lebih berlalu yek, maaf lah korang hari ni lambat bt ntry, pg td sbuk ngemas ngn bt keje2 yg ptt sbb arini ada audit 5s oleh MPC tp tunggu2 sampai ptg takde pn dtg... itu yg baru laaaa ni dh update...
gambar balik kg mmg banyak, jd nyer korang jgn jemu n muak nengok gambar balik kg yek, letak gambar skit2... mls nk letak banyak2...saja bt modal takde lah habis stok gambar nnti kan...





masa nih dh nk sampai kg dh nih... layan tab dia nengok cite upin ipin... 
ni lak gambar masa balik ke kl lak... mcm gaya abis tu dia mkn roti tu seketul
kt kg ada basikal paksu nyer... apa lg sambil naik basikal sambil main tab... 
sampai kg tgri ptg tuh dh bwk dia pg psr mlm.... dia ngepau papa nyer minion sekor
sate best kt psr lambak tempat aku... udahla besar gabak secucuk 50sen ke 60 sen je... kalu kt kl mau dh rm1.30 seketui
telur ikan mayong ngn ikan duri.... perkh sedap gile tak tertahan lyn tlr ikan nih... 
sorry yek geng lupe nk rotate... ni kepala ikan mayong+ikan duri msk asam pedas... perkh mmg mabeles....

Published with Blogger-droid v2.0.10

16 comments:

aizamia3 said...

nak bagi senyap kenalah korbankan sekejap gajet yang ada.. hehehe..

psstt: gambar yang kedua akhir tu telur apa ek..?

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Wah seronoknya dapat balik kampung. Siap makan satey tu. Teringin nak makan satay juga.

norhidana miswan said...

k Aizamia- hehehe takpe itu tab dia... mmg kasi je... tlr ikan mayong ngn ikan duri kak...

PMDR- kt sini pun ada sate tp tak sesedap kg kot dik

Sherwieyna Muzzawer said...

alamak terliur tengok satay..huhuhhu

izan mama mia said...

balik kg bestnyer
wah aryan sk minion yer hihi
nak satey..sedap lak nampok

lizz said...

waa biler nengok dana balik kg kemain sonok teringin balik kg gak..makan pun sedap2 tu...

Aida Salleh said...

amboi kemain dia naik beskal pun pegang tab...

Aida Salleh said...

amboi kemain dia naik beskal pun pegang tab...

Aida Salleh said...

amboi kemain dia naik beskal pun pegang tab...

Aida Salleh said...

amboi kemain dia naik beskal pun pegang tab...

Aida Salleh said...

amboi kemain dia naik beskal pun pegang tab...

norhidana miswan said...

Sherwieyna- hehehe satay tuh mmg terbaik sdp betul, murah lak tu

Izan- aiyan dia sume dia bedal,dia minat yg belon2 tuh heheeh...

Lizz- mmg seronok lah lizz, lg2 bile lama tak balik kg kan

Aida- heheheh dia kn mmg hover skit

hainom OKje said...

Sedapnya mayong masak asam pedas tu Dana....Lama dah tak makan telur ikan...kepingin! Hehe

adrianna syaz said...

Sya xde kampung huhu..sya nmpk sate tu...hehe..sate perut ada..mau mau

ros_reeza said...

tab tak boleh dipisahkan :)

Cho Zila said...

amboi telur ikantu buat akak meleleh air liur tau...