teman2....

Thursday, December 26, 2013

bakal pemain badminton negara

as salam semua kwn2,

agak2nyer ada yg sambung cuti tak nih? maklum lah pas cuti kismess smlm tambah cuti 2 hari sambung sampai ahad, aku cuti smlm jelah arini keje dh sbb esok opis ada audit 5s ngn MPC, kene lah mengemas apa yg ptt... ingat nk sambung psl2 bunge2 tp takpe kite selit psl ini budak, esok lah baru bt photo diary....boleh gitu? heheheheheh



seee.... gaya dia pegang raket badminton..raket lg besar dr org. 
sibuk nk pukul bola gk.... gaya mcm nk pukul mak tek je
ni lah aktiviti aiyan tiap ptg... kaco org main badminton maklum laman rumah atuk nyer luas... pastu pusing keliling umah kejar rama2, burung n ayam

p/s: pasni nk balik kerteh lak cume tak tau lg tarikhnyer n bln baper.... 



Published with Blogger-droid v2.0.10

19 comments:

emy pokden said...

luas nyer laman...best tu...kalau pasang rumput carpet lagi best nah..seronok aiyan balik kg ...bebas dia...

norhidana miswan said...

Emy- dulu mmg penuh rumput tp abah aku dok tambak ngn batu nih... lmn luas nih kalu bt kenduri ke majlis apa2 senang katanyer... time raya sepupu2 n makcik pakcik aku tumpang paking kt sini

Ibu Lala said...

Comey je...bersemangat tu nak main badminton.

ummuaidan said...

ade gaya aiyan nie ..heheh..praktis pukul2 ayam ker dl..:)

Sarah Talib said...

luas halaman rumah...seronok budak2 bebas bermain..

Kakzakie said...

Kakak tengok Ayyan pun tahu betapa seronoknya dia. Kalau tak asyik terkurung. Ini lepas jejak tanah luas tak berpagar happylah..

norhidana miswan said...

Ibu Lala- semangat ngaco org main badminton sbenarnyer

k Ummuaidan- hehehe kalu kt kl nih kite lah yg dipukulnyer kak

k Sarah- aah umah kt kg mmg luas kak, itu yg dia tak tido siang kalu blik kg

k Zakie- heheheh dia tu kalu pakai kst mmg tak ingat dunia kak, nk main je... lagi2 kalu blik kg

Mimi Azirah said...

in shaa Allah kan kak..ne la tau tuh sume doa kan

Sherwieyna Muzzawer said...

Amboi happy sungguh dia main badminton. insyaAllah bakal-bakal pemain terkenal ni..hehe

Hainomharyani Suratman said...

Wah bakal pengganti Datok LCW ni Dana....

Papa Mifz said...

mana tau masin mulut emaknya betul2 jadi pemain badminton negara di masa hadapan...=)

nurbijen said...

Amin.... Gaya dah ada tu, praktis lagi yer ayyan... Bkn main luas laman, best sgt main kejar2

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Insyaallah satu hari nanti tercapai cita-cita jadi pemain negara..

aine ainun said...

Ayyan....Lama nya x tgk awak.
Kami bzlaaa..hihi
Bestkan dana bercuti kt kg...sktlrg sypun bercuti ni

Cho Zila said...

bestnyer kalau ada kat kampung anak2 seronok berlari ke sana ke mari..
amboi besar bunganyer...

izan mama mia said...

bestnyer laman luas..patut arryan suka

norhidana miswan said...

Mimi- amin2, betui tuh dik

Sherwieyna- dia tgk org main terus ikut lah

k Hainom-hahahah yolah itu yek

papa MIfz- amin2 mana tau kan PM

k Nurbijen-kt kg kak mmg la luas, tnh sndiri kan

PMDR- amin2 gitu lah hrpnyer

Aine- hehehe... itulah, lama dh tak jenguk sini, ingat dh lupe

k Chozila- kt kg mmg seronok kan kak, lmn luas umah beso bdk2 mmg suke

Izan- aiyan kalu blik kg mmg suke lah dia

Aida Salleh said...

luasnya laman atok....kalau masa saya kecik laman luas2 ni mmg enjoy kalau main baling selipar...hehehheee...

ros_reeza said...

pengganti Lee Chong Wei ni :)