teman2....

Thursday, November 1, 2012

aksi aiyan + jawapan teka teki

as salam sume kwn2...


maaf yek arini lmbat betul bt ntry... skrg nih mmg tak dpt nk tumpu kt blog mcm selalu,tau2lah dh akhir2 thn nih, keje lak makin melambak... meh nk tayang kt korang masa kiteorg potong skit rambut dia heheheheh.... skit je pun yg depan tuh..
pastu skrg ni dia dh pandai panjat sopa... teror lah bujang mama


bkn main pyh... nsblah dpt potong skit je yg kt dpn tuh... kenteng2 tuh simpan lg

pelajaran pertama yg dia dpt dr kg... panjat sopa, sblum2 ni tak sampai lg tau kaki tuh


PERHATIAH!!  JAWAPAN UTK SOALAN TEKA TEKI ARITU N NAMA PEMENANG

LABU GORENG

pemenang nyer utk yg bg jawapan tpt...

1. Lizz - www.mummycute.com

2. Nur Anis - sayanuranis.blogspot.com

3. k Jassnani - jassnani.blogspot.com

4. k. Madiha - mamawandiha.blogspot.com

kepada pemenang tuh sile lah bg alamat kt email aku yek, utk yg kurang tpt takpe...nnti boleh teka lg yek... tq... tulip_putihdana@yahoo.com

25 comments:

Qasey Honey said...

bile masa lak buat teka teki tu..alamak tlepas dahhh...xde rezeki la nmpknye...hukhuk

Acik Erna said...

kuat dan aiyan sipa memanjat..tak lama lagi bnoleh jalan dah ni.
tahniah pada pemenang..

lizz said...

yeay menang...tetibe happy kan...tq

mia izzati said...

wahhh aiyan dah pandai panjat..leh geng ngan dak mia nihh..cayokk...cayokk...lerr tak tepk pon labu.......tak penah jumpa lagi labu goreng kak...

Deq's Qienz said...

Tahniah pd mereka y bjaya.. Psssst xpasan pon ada teka2 kt blog kak.hihii

nur anis said...

yeayyy..menang..hehe..

Cho Zila said...

tak menangler akak..
aiyan aiyan... macam2 dia yerk...

ct rahani said...

siap sedia la lepas nih memanjat jelah keje aiyan dana.. nak asah skill tuh.. hehe..

tahniah utk pemenang.. :)

Karukord Jagau's said...

Alaaa......salah juga jawapan aku huhuuu

Alin In D House said...

Oh labu goreng rupernyer... Tahniah pada yang menang. Beshnyer. kak dana nanti buat lagi yer...

Wow aiyan dah potong rambut. Sure chomei pasnie...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

amboi ayyan sakan memanjat..

tahniah pd pemenang..salah pulak wani teka haha

mamasuri said...

aku pun teka betul gak..nape takde dlm senarai???huhuhu

izzah said...

Eh...bila main teka2 ni akak...xperasan plk...xde rezki nk join....

Che Rosliza Che mat said...

Tahniah yg dapat meneka...

Marsha~ said...

Amboiiiii aiyan.... Panjat sopa mcm nak panjat pagar rumah je.... Mcm nak lari kuar outing dgn kenkwn je....... Hahahahaha.... Kemain dia eh..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

potong kasi botak rambut ayyan :)

Marya Yusof said...

As salam Dana,

Bila buat teka teki teka tekuk ni? hehehee... nampak sgt dah lama tak pusing2 jalan2 blog org...kihkihkih! Tahniah pada yg menang! Geget sikit dak ayyan tu ek! grrrrr~

Bye! :)

izan mama mia said...

tahniah yg berjaya..

Citarasa Rinduan said...

ala.. tlepas..kak lg teruk nak bw tak da masa...
sorry dana...

tahniah pemenang

si bulat mcm umai. pandai sesuatu melalui suasana kampung.

Aine Ainun said...

Labu goreng?
tak penah makan la...
agaknya kalo goreng lembik x Dana..?

norhidana said...

Qaseh Honey-hehehe tulah pnt tau war2kan

Acik Erna- alhamdulillah acik dia makin lasak

Lizz- hehehe sama2

Mia Izzati- mmg sgt membuat akak tensen, sume nk dipanjatnyer... cube goreng dik

Deq`s Qienz- hehehe tulah sapa suh tak jenguk blog akak

Nur Anis- nnti akak poskan adiah ek

k Cho Zila- takpe kak, kot2 ada rezeki dana bt lg

Ct Rahani- mmg pun, mama nk mule memanik pun takde harapan

en Jagau- hehehehe takpe nnti cube lg

Alin- heheheh nnti try bt dik, sedap

norhidana said...

Wanieys- tgh asah bakat konon.... takpe nnti ada rezeki akak bt lg

Emy- ko mana ada teka? ahak3

Izzah-hehehe takpe nnti ada rezeki blh join lg

Che Rosliza- betul2 tu kak

k Marsha- heheheh tu lum tgk gaya dia panjat sipi2 gara2 nk kaco mama dia memanik

Nurul Husna- eeeeeee tak blh syg dik oi

Marya-w`salam Mayra, heheheh sesekali bt teka teki...

Izan- syabas2

k Ayu CR- hehehe takpe kak, nnti try lg...

Aine- tak lembik, cube tgk yg dana grg tuh...elok je kan... sedap lemak2 manis lg...

Kakzakie said...

Semakin ligat bujang Dana dah. Hari itu susah hati kata lambat jalan dah sekarang tengoklah siapa yg larat tak larat nak jaga dia punya ligat:)

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

TQ akak terpilih dana.. tq very much!

lelamaisara said...

tahniah pada yang menag tu..:)