teman2....

Thursday, November 22, 2012

klon en papa

as salam sume kwn2,

arini fenin lah, aritu baru tgk kwn2 nyer quote gambar penuh, kali nih aku lak kene hehehe... berpeluh gk, nsb lah ada pn Emy tlg td nyeh2... tq yek my fren

takde photo diary arini ek, gambar tak banyak... tp nk tayang gambar klon papa aiyan, adik beradik edy yg ke 4 Mohd Rohaimi, sama lbh kurang cam edy cume versi kecik n putih heheheh... 9 adik beradik edy sume tak sama dr segi rupa, tinggi tp 2 org ni je yg hampir2 sama... mak mertua aku ckp dua2 ratu mandi lama ahak2...

bkn main rapat bdk nih... 

manja lah konon2 nyer tuh ngn ayah teh dia

ni papa aiyan

versi sebenar

p/s: mintak2 papa sampai kl arini... aiyan rindu papa sampai mlm mama tak ckp tido

19 comments:

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ayyan rindu ker mama yg rindu kihkihkih

mamyharraz said...

kalau dah nama adik beradik muka tu mmg iras kan kak.
semoga papa aiyan selamat sampai :)

cho zila said...

mestiler nak klon sapa lagi dana.. tang rambut kentenglertu..

JaSSNaNi said...

ehhhh.. sejibikkkk ko... sama benor muka deme ye.. sure la aiyan suka.. sbb muka sama.. bau pun sama.. kan aiyan kan..

Kakcik Nur said...

Sama muka mereka. :)

PinkUmmi said...

salam singgah dan follow

memg sebijik muke papanya

Sherwieyna Muzzawer said...

Salam. memang sebijiklah rupa diorang..comel..hehe

izan mama mia said...

ish..rugi xdapat tgk..gambar xkluar..huhu..nnt mai laagi

norhidana miswan said...

Wanieys-ahak2 aiyan lah

mamyHarraz- tp dlm 6beradik lelaki tuh ni 2org je yg sma, yg lain mmg tak sama

k Chozila- heheheh tau pun

k Jassnani- itu dua bradik je yg sama, yg lain2 mmg takde iras lansung

kakcik Nur- betul2

PinkUmmi- yg sebijik muka papanyer tuh aiyan ke ayah teh?

Sherwieyna-betul2... tp comel ke hehehe

Nurul Husna Mohd Hassan said...

hehe. ratu mandi lama..

lizz said...

manja aiyan ngan ayah tehnyer tu,,
aah sama la...

norhidana miswan said...

Nurul Husna- yelah mandi msti sampai setengah jam, yg ayah teh dkt2 sejam oooo...

Lizz- dulu2 ayah teh dtg umah dia selok nngis...

Qhaifa Nur said...

ikut papa rupanya...
bukan aiyan saja yg rindu, mamanya pun rindu juga....

mia izzati said...

mesti aiyan kompius ni mana satu papa dia hehe...

myfirdz said...

wah.. de klon gak.. ingt hubby sy je de klon.. hehe..

by the way.. done follow this blog.. follow me back..:)
http://myfirdz-trulylove.blogspot.com/

LYAfrina said...

a ah la..mmg ade iras..klo skali tgk igt org y sama je..

olor..aiyan rindu papa ye... eyhh. ke mama dia??

Karukord Jagau's said...

ooo pak teh dia yg tu ye...

wahida said...

wow...rambut kerinting sebijik la...

aku pernah terfikir dulu ayyan ni ikut siapa rambut dia...sbb comel rambut kerinting dia tu...sekarang terjwb sudah...

cHeRyNa PiReS said...

Bab rambut tu paling obvious kak ;-)