teman2....

Friday, November 16, 2012

mat rempit junior... oh no

as salam sume kwn2,

salam 2 muharam...arini opis lenggang je, ramai yg cuti bff aku si Pn Emy pun cuti sbb anak nyer tak sihat... aku mcm nk cuti tp mls lak, nk setelkan keje skit n ada hal yg dh jnji nk bt arini...

si Aiyan skrg nih, suke betul merayap, pusing meja mkn, sopa, pintu umah, sliding dooor... tau lah org baru nk belajar berdiri katakan... itu yg kadang tu geram sgt, pastu suke sgt main kt tmpt letak kasut ngn slipar... suke bt main kst2 n selipar2 tuh... pastu aritu dia bt main helmet papa dia... geram nyer psl ni lah jd nyer heheh

disebabkan besar sgt helmet tuh, mak ngah tpaksa pegang kn

29 comments:

lieyalatif said...

eh sat2...nape aku tak leh tgk pic ni wey....alah..tak puas lak tak dpt tgk pic ni hah!!

biase le tu kooo...boboy mmg aktif...ni kalo dayyan bertemu dengan aiyan ni mau lingkup umah dibuatnye heheeheh

norhidana said...

Lieya- hohohoi lah yeke tak nampak? aku bluetooth gambar ni dr blackberry adik aku nih... ntah naper ek...

aah jd apa lah agaknyer umah tu, dayyan jmpa aiyan hehehe

NM02 said...

ala cian dia kena buli...

JaSSNaNi said...

teringin dia nak pakai helmet tu.. :) kena belikan helmet kecil cute utk dia 1.. kang senang dia naik motor ngan papa dia.. :)

Acik Erna said...

assalam dana..tak pe..lama2 nanti aiyan cepat jalan tu

Kakzakie said...

Mak Ngah nie kalau jauh dari Ayyan boleh demam kakak rasa.

Daddy Ziyyad said...

kah kah kah..berat helmet dari kepala!

hazanis said...

hehe kesian aiyan. :)

Kayna said...

hehee.. kena belikan helmet tuk budak2 plak eh.

Che Rosliza Che mat said...

hihihi besar helmet dari kepala..

norhidana said...

k NM02- heheeh sesekali

k Jassnani- papa dia tak penah pun bwk dia jln2 naik moto kak

Acik Erna- w`salam acik, insyallah

k Zakie- hehehe agaknyer lah kak

Daddy Ziyyad- hehehe nk wat camne kan

Hazanis- sesekali tak pe kot ngusik dia

Kayna- hehehe dia mana lah nk pakai helmet rosak rambut kenteng dia

Che Rosliza- itu yg kene makngah pegangkn

Cho Zila said...

budak gituler... tuler heran anak orang main mainan okjer.. yang anak kitani semua benda dalam rumah nak dimainnyer..
dulu akak der tinggalkan atikah kat rumah orang sehari.. kakaktu komplen katanya atikah asyik nak ke dapur main periuk, lesung batu.. kah.. kah... budk tak samakan...

mamyharraz said...

budak2 baru nak explore benda baru nih mmg suka kt tempat kita larang..lagi kita larang ituuulah depa nak main..hehe dah rasa pengalaman itu :P

norhidana said...

k Cho Zila- hehehe aah kan kak...tp tu pengalaman paling seronok

mamyHarraz- aah betul tuh,kadang tu tak tau nk ckp pe lg hehehhe

Papa Mifz said...

budak2 nak belajar so dia kene la explore setiap sudut...hehe

ct rahani said...

siap la beso sket lg sure rajin aiyan ajak abahnya naik moto nih.. hehe..

Zulfadly said...

kesian aiyan, haha

lelamaisara said...

hahaha..tak sesuai untuk ayan tu kak..akak kena beli kecik cikit tu..hehehe

محمد رازيق said...

amboi kak. besarnya helmet tu. berat nanti kepala. hikhik. mat rempit pakai topi ringan2. hehe

nur anis said...

jom rempit jom..hehe

Marya Yusof said...

As salam Dana,

Dah macam robotcop! heheheh aiyan2 :D

~ataicha~ said...

nak jadi mat rempit erk... tak yah laa aiyan.. mat rempit ni selalu dipandang negatif je.. tak pernah dipandang positif.. huhuhu..

kalau nak, suruh mama aiyan beli helmet budak.. ringanla sket.. hehehe

mia izzati said...

tu tandanya kak dana kena bli helmet satuuuu kat dia..emmm baru le tak pakai helmet abah dia...

lizz said...

ololo commel ayyan ni...geram..

Sherwieyna Muzzawer said...

Salam.

hahahaha..comel je!

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

La siannya ayyan....kena bli 1 hlmet kt dia...ayyan pn nk mrempit gak tu haha

a.samad jaafar said...

ayyan semakin membesar.. ayyan semakin berani.. ayyan dipupuk oleh kasih sayang yg unggul daripada kedua org tuanya.. ayyan akan pasti menjadi anak yg berjaya.. insyaallah.. amin..

Marsha~ said...

adoiiiiiiiiii....... sian dia kena dera... hahahahaha

Karukord Jagau's said...

ok get ready....bole bwk moto dh tu ^___^