teman2....

Wednesday, November 21, 2012

WW sapa tak penah mkn meggi?

as salam sume kwn2,

sorry yek smlm takde ntry baru hehehe... arini pg2 lg aku dh bt ntry baru...


meggi feveret aku, meggi kari... tak blh mkn selalu sebulan sekali 2 je... 

33 comments:

Kakcik Nur said...

Seszekali makan memang sedap, tapi tak elok makan selalu. Jangan bagi pada Aiyan, tau Dana. :)

Sherwieyna Muzzawer said...

Jarang makan maggi. tapi bila dah makan memang sedap. lagi2 tengok gambar kat atas ni terliur terussss..hehehe

Terus rasa nak makan hari ni..hahahaha

mia izzati said...

aihhhh baru nak diettt..try le megi ruski plakkk...

mamyharraz said...

megi ni salah satu benda wajib dlm dapur ;P

mamasuri said...

sedap2...ada udang tu..

lieyalatif said...

aku pun suke koooo...aku suke boh telo ngan sawi .....makan lak boh sos cili...perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....
panas2 ku hirup gituuu jekkk...

norhidana said...

kakcik Nur- mmg sesekali je sebulan sekali dua je

Sherwieyna- heheh akak pun jenis tak mkn selalu... dulu2 masa belajar mmg selalu lah lyn

norhidana said...

Mia Izzati- heehhe dulu2 penah try gk yg mee bandung

mamyHarraz- mudah n cpt yek

Emy- alah itu udang ada sekor dua je

Lieya- telo tu wajib ada, pns2 lah sedap hirup, lmbat skit kembang dia

Daddy Ziyyad said...

dulu zaman duduk asrama, hari hari makan meggi! hahaha

norhidana said...

Daddy Ziyyad- dulu2 tak ingat dh ek mkn megi ni tak bagus... dh bende murah n cpt kan hehehe

Qhaifa Nur said...

telur mesti kena letak..klau tak... tak best....

Kakzakie said...

Kakak kurenglah sikit Dana mungkin sebab dulu masa susah asyik makan meggi.

Tapi sesekali agaknya sedap jugakan..

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

sesekali memang teringin nak mkn maggie ni dana.. kalau dah teringin memang wajib pegi cari kalau stok kat rumah da abis.. hehe.. akak suka campur mcm2 sayur & cili padi.. yumyum..

nur anis said...

memeang feberet ni..lagi lagi tambah telur, sayur sayuran..licing semangkuk..

wahida said...

whoaaaaa, megi adalah feveret kami laki bini...letak lak cili padi, mmg pedas meletup la kesedapannya...

Hilmirda Daud said...

Memang sentiasa ada kat dapur.. Menu kami berdua bila penyakit malas masak datang hihihi..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

ini bikin perutku berkeroncong ni
dhla ujan2 ni..
arggh, lapo..
mlm ni nk ajak asben gi mkn megi ketam la gini..
kes jeles punye psl.. hahah

Papa Mifz said...

makan time hujan2 mmg best!!

Tihara said...

as salam

akk pn ske megi kari tp problemnya ia nestle..tengah duk menung pk nak tuko semua mknn barand ni

~ataicha~ said...

sekali-sekala mmg sedap makan.. tambah tgh-tgh malam...

LYAfrina said...

slurrrpppppp....
1 dalam sejuta kot x mkn megi

Dee said...

kalau dee siap sayur ngan hirisan cili api...

norhidana said...

k Qhaifa Nur- ya betul kak

k Zakie- hehehe dana pun tak suke mkn selalu mmg jarang2 lyn

k Ratna-hehehe aah sesekali, selalu sgt muak n jemu gk

Nur anis- heheheh kalu akak tak tambah syr sbb ada yg tak suke syr kt umah tu

k Wahida-heheheh... terbaik kan kak

k Hilmirda- kalu dh mls mmg ini lah yg paling sesuai kn

norhidana said...

k Leily- heheheh asal ujan msti lapo kn

papa MIfz-terbaik betul

k Tihara- wsalam kak.. aah brg nestle, pasni kene tukar cintan lah lak

Ataicha- betul2...

Lyafrina- tp yg betul2 jaga kesihatan mungkin tak mkn

k Dee- dana tak thn pds sgt tu tak tambah cili, kt umah ada yg tak gemo syr itu yg mmg togel2 gitu

ros_reeza said...

Ros suka maggi tomyam :-)
Sedapppnya..

ros_reeza said...

Ros suka maggi tomyam :-)
Sedapppnya..

intan_blur said...

sye dah lame x makan meggi kak..
dah nak sethun setengah kot..
beli pun dah xpenah...sesekali layan nih..fuhhhhh..terangkat !!!
kasi kiss sikit kat bdk noty tu tau..

nur anis said...

salam kak, saya dah update gambar pakai shawl..:)

http://sayanuranis.blogspot.com/2012/11/hadiah-teka-teki.html

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ada ker yg xpenah makan ahaks :p

Nurul Husna Mohd Hassan said...

kalau tengok iklan dalam tv tu bukan main sedap lagi tengok diorang makan :)

lizz said...

waa sedap nampaknyer maggi tu...nak sikit...hehe

Karukord Jagau's said...

sy selalu mkn mee sedap heheheee

cHeRyNa PiReS said...

Maggie Tomyam baru best ;-)

Tp Sha ni semua pon bedal...hehe :-P