teman2....

Monday, November 5, 2012

gelagat aiyan bile bwk mkn kt luar... `nelitis`

as salam sume kwn2,

salam isnin..... arini ceria uuuu... i pakai baju baru nyeh2.... nnti lah tayang kt korang tp kalu ingat la heheheh... nk tayang kt korang peel si aiyan kalu bwk gi mkn kt luar, tak reti duk diam.... nelitis kata org jawa...

sibuk memanjat, sekodeng dapur org

nk duk atas meja lak... aduhla budak

muke selamba je... geram betul...

bile mama ngn mak ngah surender, bg kt papa lak tp still takmo duk diam

sekodeng org belakang lak... aduhla

belanja adik2 mkn steamboat kt johnnys

ddk kejap sambil main mangkuk ngn sudu yg ada... tp muke tak puas hati...

p/s: tak sbr tunggu minggu dpn, cuti sekolah msti jln lenggang je... huhuhui

23 comments:

nur anis said...

amboi aiyan..noty ye..hihi

Kakcik Nur said...

Itu tandanya Aiyan sihat. :)

mamyharraz said...

cergasnya dia..ank lelaki mmg mcmni..samalah mcm ank sy..mana dia mau dok diam2 kecuali tido! hehe

inazamri said...

tak best la dok diam2 kan ayyan.kita kan aktif sihat cergas..go go ayyan....

mamasuri said...

nk kena cium mulut budak aiyan ni...

izzah said...

ayyan makin nakal n makin bijak....otak2 sedang berhubung dengan baik la tu...yeah..=)

norhidana said...

Nur Anis- hehehe mmg noty nk kene cubit

kakcik Nur- alhamdulillah kakcik

mamyHarraz- aah kot, mmg boy jenis tak reti duk diam...

k Inazamri-heheheh tulah dia, papa dia ingat anak dia nk duk kt stroller je kot

norhidana said...

Emy- ahak2 dia bukan heran pun geram je

Izzah- tulah dik, otak tgh berkembang yek...

Karukord Jagau's said...

Makan steamboat lagi haaa :)

Qhaifa Nur said...

tgk ramai disekeliling dana, seronok agaknya aiyan.......

Cho Zila said...

aiyan.... aiyan... tapi budak2 gituler dana tak payah nak heran... anak2 akak dulu pun gitu...
sebabtu masa kecik jarang makan kat luarnyer..

Kakzakie said...

Nelitis tu tanda dia sihat Dana. Kita tak boleh cuai kakak takut yg atas meja benda panas tu aje..

JaSSNaNi said...

amboiii.. bestnye... suke benor dia skodeng dapo ekkk.. :)
best makan steamboat.. :) nyum nyum..

Papa Mifz said...

skod awek ke tu...hehe

mia izzati said...

ala kak dayan pon nak makan hangin juga hehe...dayan nmpk berisi dahh..psst dayan plz tapau mama mekdi lepas ni yee hehehe

Cikgu Ma said...

org lain makan steamboat dia isap puting jer?? ^_^

LYAfrina said...

aiyan teruja nak explore dunia sekeliling dia.

norhidana said...

en Jagau- hehehe sesekali

k Qhaifa Nur- dia mmg tak reti duk diam kak oi

k Cho Zila- kadang rasa nk lepaskan je dia heheh... tp mmg nk mkn kt luar jarang2lah

k Zakie- heheh alhamdulillah kak..sbb tulah kene mkn ganti2 nk pegang dia supaya tak duk atas meja

k Jassnani-heheh dia sume tmtp kalu ikut nk jelajah

papa Mifz- heheh yg belakang tu aah

Mia Izzati- hehehe dik dayan tu anak k Lieya, nama kite aiyan lah hehehe...

Cikgu Ma- hehehe abis tu sapa suh takmo duk diam

Lyafrina- mmg sgt2 teruja

intan_blur said...

nelitis..hehhehe..
aiyan ni xmkan saman nih..
enjoy la dia tuu dpt makan luar..tu yg nelitis tuu

izan mama mia said...

hiihhi..aiyan...jenuh mama ngan papa dia yer..

ct rahani said...

tu belum dia leh jalan betul2 lg dana.. sok2 klu dpt kaki nak makan pun x kenyang dibuatnya.. hehe..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

hai orang sebelah, buat apa tu? :)

lelamaisara said...

haippp..ayan duk diam2 tau...ibu nak makan tu..hehehe