teman2....

Friday, July 6, 2012

abislah henpon mama

as salam sume kwn2,

salam jumaat korang, mood nk bt keje arini adalah bersungguh yek, maklum hari last keje... hehehhe
takmo cite panjang2 tgh ada keje nih... nk tayang aksi si ensem boy aku nih... hp aku mmg dh tukar jd hp dia dh, pantang nmapk hp tu msti dia godeh... tau la dlm hp tu paling banyak muke dia je... kadang2 bile tgk2 semula dh bertukar dh wallpaper dia, ada tambah itu ini, alarm pun selalu je asik bertambah2... keje dia lah sapa lg, tp yg geramnyer... skrg nih sedap2 je dia dia blh jilat2 sampai kuarkan air liur kt hp aku... aduhhhhh mmg nk kene cubit tau

tgk tu.....geram kan

p/s: isnin ni nk pg HKL aiyan kene amik darah sbb aritu paed tambah dos ubat dia, mintak2 takde apa... paed cume nk pastikan yg ubat tu ok kt aiyan, itu yg nk amik drh tu

19 comments:

Acik Erna said...

assalam dana..insyaallah ayyan tak ape2 tu

Zana Md Nordin said...

abis lerrrr
mama nak kena tukar henpon baru ler gamaknya camnie
tak pun beli extra utk dayyan...

auww....comforter garang u

wahida said...

belikan henfon mainan utk dia nok...nak tgk dia jilat tak henfon dia tu...hahaha..


harap aiyan ok2 je yer...kita sama2 doa..

izan mama mia said...

kena beli satu untuk dialah tuu

NEKCIK said...

dia nak suruh mama tukar hp baru lah tu!!!

Kakzakie said...

Kalau tengok dia makin ligat harapnya tak ada apalah dana. Kita berdoa sama-sama..

mama aryan said...

kena beli hphone satu lagi utk aiyan tu..semoga aiyan sihat2 hendaknya

norhidana said...

Acik Erna-w`salam acik, amin2

Zana-heheeh... yg geramnyer dia takmo tepon org lain tu...itu toto harimau khas utk aiyan

k Wahida- kak, dia takmo...dia nk hp mama dia yg blh touch skrin kak...

Izan- aduh fengsan mama nyer

Nekcik- mama takde fulus lah nekcik

k Zakie- itulah kak, skrg mmg tgh ligat..hrp2nyer lah

mama Aryan- hepon mainan dia tak lyn, eksen tu...insyallah

Dee said...

jaga2..hp tu rosak nti..

moga ayyan leh terimalah ubat tu kan..sian dia...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

hp blh rosak tau kena air liur baby.. hp saya dah penah rosak

Aine Ainun said...

hehe...comey je aksi die=)

mia izzati said...

wahh aiyan nak tepon ye???? pi minta ibu beli satuuuuu...onyah tepon saya dia nak..atok dia beli tepon mainan..dibaling2 nyee..betuah betoii

Marya Yusof said...

As salam Dana,

Aiyan!!! nape jilat & isap hp?? sedap ke??? hehehe... Setuju dgn Wahida tu, belikan hp mainan... tp mcm Iman die tau tu hp mainan lsng xmo main...hik3 :)))

Papa Mifz said...

budak2 biasa la benda yang tak sepatut nyer yg dorang suko...hehe

nn lylyn said...

semoga aiyan ok2 semuanye

norhidana said...

k Dee- dia pantang nmpak hp mama dia

BABY-huhuhui... bg hp menan dia takmo

AIne- hehehe comei n bt org geram sampai nk gomol

Mia- tepon menan dia takmo dik oi...

Marya-w`salam Marya, ada bg dia hp lama tp dia takmo... kalu bkn hp mama dia akan campak, tp tak tau kene try lg

papa Mifz- betul3

nn Lylyn- amin2 insyallah

lelamaisara said...

Aiyan pon nak hp jugak...mama je ada hp..hehehehe

Bionic women said...

mesti henpon mama rasa lemak berkrim dan manis sebab tu yayan suka

Che Rosliza Che mat said...

Cr doakan semoga tiada apa2..