teman2....

Wednesday, July 18, 2012

WW Aiyan tolong mama

as salam sume kwn2,

sejak ini bdk pandai ngesot, mmg tak reti duk diam...mak ngah tak ckup tgn, skrg ni mama lak jd mangsa terbaru...

ini dia.... mama panggil dia bt tak tau je

rasa nk geget2 je tgn dia...sblum ni dia bt tak nampak je

p/s: tak sabar nk tunggu apa lg progress aiyan... biarlah lambat,biarlah doc bebel naper brt tak naik, aku tak tau nk bt camne lg

20 comments:

mamyharraz said...

dah pandai nak panjat2..capai2 barang.
nampaknya mama kena lebihkan pantauan lah ;) hehe comel!

Nurul Husna Mohd Hassan said...

kena letak barang tempat tinggi2 la kalau camni. kalau tak hari2 aiyan tolong kemas barang akak :)

Munnafendy said...

klau sy tgk manik bling2 tu sy pun geram kak

norhidana said...

Mamyharraz- itulah tu, selalu dia lalu je, pastu dia kemas lak

Nurul Husna- nk letak tinggi mana lah tray manik akak ni dik... itulah grm btl

Munnafendy- heheheh.... kire geng aiyan la ni ek

NEKCIK said...

salam dana..bebaik ngan manik manik tu..nnti masok mulut...haru biru nnti

Cho Zila said...

go aiyan go.... tapi memang umur gini itulah masalahnyerkan...

Bitt (doubleIS) said...

alamak doktor sampai tanya berat tak naik ke...perghhh tunjuk doktor apa aiyan buat..hehehe dia aktif tuhh :)

norhidana said...

Nekcik- mmg akak perati betul2 pergerakan ini budak

k Cho zila- hehehehe itulah dia kak

Bitt- itulah, mule2 ingt sbb masalah jntung dia, tp tak tau lah naper brt tak naik2

Qhaifa Nur said...

banyaknya manik dana...
cepat kemas aiyan...

insya allah pasti ada perkembangan buat aiyan...

Kakzakie said...

Yg penting ayyan ada perubahan yg positif. Raya tahun ini meriahlah Dana ada dia kan..

norhidana said...

k Qhaifa Nur- ni manik dh simpan 4thn ni kak... itu psl banyak

k Zakie- insyallah kak, heheheh aah sbb thn lps dia tak pandai bt pe...baru pas pantang

Karukord Jagau's said...

Perkembangan yg baik tu....dia cuba nk tau byk benda :)

Dee said...

kena tgk tu..dlm tu manik2 eh..takut dia makan lak..tp budak tgh lasak bdn mmg susah nak naik..

mamasuri said...

cinonet comel aunty ni dah pandai yer..abislah manik2 mama ....

norhidana said...

en Jagau- insyallah.... mmg sume bnda dia nk cube

k Dee- mmg peratikan kak, tak blh tinggal dia main sndiri2... huhuhui

Emy- mmg abis manik mama nyer aunty oi... abis abis

mia izzati said...

sonokkan bila tengok gelagat dia...ala kak nurse pon penah tegok onyah pasal berat..tapi sy pon tak tahu nak wat apa2..susu kuat gak..tp badan spesis tu gak..doktor tak suggest apa2 ke kak..sabar je lah kak.. sapa taknak anak cuby2 kan..

Tihara said...

aunty doakan moga aiyan sihat selalu yea...banyaknye manik dana, selamat menyambut ramdhan :)

CheNamNam said...

yunkk ko letak tinggi sikit lah manik-manik tuhhh..risau hakak tengok ayan dah boleh capai manik-manik tuhh...takut diyer masuk mulut jer

Che Rosliza Che mat said...

Semua alyn usik ya...hihihi jangan tertelan sudah...

intan_blur said...

adoii kak,..ni kalau jatuh nih..fuhh..jenuh nak kemas.klu sye dah fengsan