teman2....

Tuesday, July 3, 2012

koleksi raya

as salam sume kwn2,

sorry yek semalam aku tak sempat bt ntry baru... huhuhi sibuk skit... arini nk bt ntry koleksi raya, bkn baju aku tp baju org lain yg aku dh manikkan... antara baju pertama yg aku siapkan utk raya, sikit punya susah, n mencabar kesabaran aku... sbb kene menjahit atas sulaman... mmg seksa tp hasilnya aku puas hati... aku kene jht kt tgn n bwh baju sampai ke belakang sekali tau... mmg dugaan... amik amik masa 2minggu lbh k siapkan baju ni...

meh tgk kwn2

tudung raya di hantar sekali ngn baju

baju ni ada sulam kuning+hijau tp tuan nyer baju tak suke suh aku ttp kaler kuning tu... 

aku tambah ngn pucuk menjalar... 


p/s: sapa2 yg tanya psl korset, ni aku ada skit lampiran utk korang hehehe..aku skrg gune korset dx, dr elken




19 comments:

kakcik said...

Dah tak ada saiz korset yang muat untuk kakcik. :(

norhidana said...

kakcik Seroja- ish kakcik nih, kakcik bkn gemuk pun... cam dana ni lain lah... cam apa dah... msti ada saiz nyer kakcik

lieyalatif said...

cantik2 dana...berseri baju tu jadiknyer.....gigih ko ber manik yeak dana...org kate dah minat n kreatif mmg sukekan...aku kalo buat mau tak siap2 heheeheheeh

Kella said...

wah... cantik cantik cantik!! =D

Outbound di malang said...

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !

norhidana said...

Lieya- hehehe maklum part time job time nk raya beb... heheeh tp mmg betul2 menguji kesabaran

Kella- mekasih3

Outbound di malang- salam

♥ Elin ♥ said...

rajin nyer buat........
klu elin mau mkn berbulan nak buat.

tau buat tp malas nak juling kan bijik mata nih.hiih

elin tgh promosikan blog baru,
marilah join GA elin :)

http://www.vanillacheze.com/2012/07/giveaway-skii-cellumination-mask-in.html

Citarasa Rinduan said...

kak ayu punya.>

hahahha..

dik, elken mmg bagus tau...teruskan ya

inazamri said...

cantiknya manik dana buat tu.Penah try pakai korset elken dulu ..material kain mmg best..lembut tp masa tu dah terbeli PB.

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Wah.. meriah la raya nanti..
dah siap awal2 baju raya.
ramadhan nanti dpt tumpukan utk buat ibadat aje.. bulan yang di rahmati akan tiba.. :-)

norhidana said...

Elin- baju org dik, kalu baju sndiri lum tentu blh siap cpt

k Ayu CR- hehhe akaknyer menyusul lps nih...

k Inazamri- mekasih kak, itulah, dulu dana penh beli dah PB ni try elken lak...

POkok Manggis- itu bkn baju raya saya, tp org punya...

ct rahani said...

cantik dana.. simple n nice jer.. :)

Qhaifa Nur said...

walaupun simple tapi nampak vouge...
suka dengan jahit manik sekarang tapi bukan akak yang buat adik la...

mamyharraz said...

cantik manik tu..berseri baju.

ohh ini korset tu ya..tq share info:)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

kwn ila ada yg pandai jahit2 nie dia kata itu cara dia lepaskan tension.. satu terapi utk dia

mamasuri said...

wah dah tunjuk koleksi raya ni..ni yg ketar2 ni..dah ler baju raya baru antor...hehehe...

Ros said...

Assalamualaikum norhidana,

Amboi cantinya...rajin dan sangat kreatif lah norhidana nih...

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah cantiknya baju raya, dah siap tu, kita baru hantar kat tukang jahit...nice blog salam kenalan...i follow

Kakzakie said...

Cantiklah jadinya bila dna dah manikkan.

Oh... elken memang baguslah dana tapi kakak tak pernah cuba lagi.