teman2....

Monday, July 9, 2012

pagi di pediatric HKL

as salam sume kwn2,

arini msk opis lwt skit, pg2 kul8 dh sampai kt paed HKL aiyan amik drh td, bile sampai awal kite pun dpt lah balik awal, kejap je amik drhnyer... pastu terus balik... aiyan pun nngis skit je... bdk pandai kan... tp mama tak msk sekali masa amik darah, papa je yg msk... takpelah mama dh puas tgk masa duk seminggu lbh ngn aiyan dulu kan...

bos takde, duk opis rasa rilex je... heheheh

mata bergenang lg

sibuk nk tarik plaster kapas kt tgn dia

bks cucuk tu kt tgn jari tu.... kejap je dia dh tarik kapas tu...

p/s: mintak2 takde call dr paed, kalu takde call maknanyer ok je, kalu ada masalah diaorang akan call...

22 comments:

POSH76 said...

cian aiyan kena cucuk....tapi dia nampak cool jer

Acik Erna said...

moga aiyan tyak ape2 aiyan memang budak pandai dan baik

Kakzakie said...

Doa kakak selalu buat ayyan moga dia terus sihat dana. Tengok jari dia macam kakak nak gigit je hihi...

Aine Ainun said...

ciannya..kekecik kena cucuk...

Ayyan gud boy...mst die kuat=)

Papa Mifz said...

harap semua nyer dalam keadaan baik yer...amin...

norhidana said...

POSH76- mmg sian kak... cool sbb nngis skit je

Acik Erna-insyallah acik...

kak Zakie- amin2 terima ksh kak... jari dia mmg selalu kene geget pun

Aine- nk wat camne, utk kebaikan dia gk... amin insyallah

papa MIfz- insyallah, doakan yek papa Mifz

ct rahani said...

nangis kejap je kan aiyan.. aiyankan good boy.. arap2 x de apa2 la kan dana.. sentiasa doakan yg terbaek utk aiyan.. amin..

norhidana said...

Ct Rahani- aah, skit je nngisnyer... lgpun amik skit je kan... insyallah ct

lieyalatif said...

INSYAALLAH...takde ape tu dana...same2 kite doa yeak.....

pandai aiyan sibuk nak tarik kapas tu hihihi....rimas agaknye tangan bertampal.....

Dee said...

insyaallah..ayyan ok je tu..tgk dia kan strong boy..

norhidana said...

Lieya-amin2, mmg kejap je kapas tu duk kt tgn dia, nsb la drh dh tkade masa tu

k Dee- insyallah...

lelamaisara said...

Aiyan budak baik...mesti kuat tau...

hope tak da ape2..:)

norhidana said...

Lelamaisara-insyallah, itu yg akak doa2kan

mamyharraz said...

semoga aiyan kuat.
dan mamanya juga kuat k.

sy doakan aiyan dlm keadaan baik2 saja -hug-

norhidana said...

Mamyharraz- mekasih..insyallah

wahida said...

ayyan mmg gud boy...nangis sikit je kan...

aku sentiasa doakan aiyan sihat selalu...
auntie sayang aiyan tau...

Marsha~ said...

sian Aryan.. Dulu abg Ariq pun selalu kena amik darah ms kecik sbb nak tgk hormon T4 dia... semoga result ok ok je ye sayang...

nur anis said...

siannya aiyan kena cucuk..harap semuanya baik..

inazamri said...

aiyan ni kuatkan.Gud boy..sayang dia

CheNamNam said...

Semoga Allah permudahkan segala urusan mu dear...:)

Ayan anak hebat, terus sihat nak...!!

Ya Allah peliharalah kesihatan anak kecil ini ya Allah dan Engkau berikanlah kesembuhan penyakitnya ya Allah, dan sesungguhnya hanya Engkau yang Maha menyembuhkan.amin.

Bionic women said...

wah kuatnya yayan..
comel ler dia mama
geram tgok dia

Che Rosliza Che mat said...

Cian dia kena ambik darah...Mintak2 tak ada apa2...