teman2....

Tuesday, July 10, 2012

air batu malaysia

as salam sume kwn2,

sorry ek arini lmbat bt ntry... pg2 ber BW dulu sambil siapkan keje... ptg ni baru sempat nk bt ntry tp tu pun pendek hehehe... korang kenal tak apa benda alah kt bwh nih? air batu malaysia @ ais krim malaysia... sedap kan, ni mak ngah yg bt... perisa milo ngn asam boi je... heheheh syok tul mkn time pns2... 





mmg kejenyer bukak ttp je peti ais

22 comments:

kakcik said...

Dah lama tak makan aiskrim Malaysia. :(

Acik Erna said...

salam dana..dah tua2 ni acik tak berapa tahan sebab ngilu..tapi yang asam boi memang sedap

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

besttt wo,
igt dlu kecik2 balik ngaji mesti ketuk pintu umah org tu nk beli eskrem ni ler..
eskrem bubur kacang..
woo, mabeles!

mamyharraz said...

sedanya dpt nyonyot lagi2 perisa asam boi.terbaiklah!

ct rahani said...

sedapnya dana.. nak2 yg milo tuh.. my feveret.. :)

norhidana said...

kakcik Seroja- dana pun sama, sbb tu suh mak ngah bt

Acik Erna- dana pun mkn skit2 je acik, maklum ada asma

k Leily- heheheh... tau pun kak.. dulu mcm2 ada... skrg nih dpt 1-2jns pun dh sdp

Mamyharraz- betul2... mmg best

Ct Rahani- heheheh... itulah psl,org yg bt air batu tuh lg lah banyak mkn

Deq's Qienz said...

kecik² dulu suka sgt ais nihh..skrg susah nk jumpa owg juai..hukhuk

lieyalatif said...

uihh nostalgia ni dana aiskerim malaysia....dulu mak aku buat ni penoh satu esbok...wat meniaga.....kejap2 budak2 datang ketuk pintu....sebatang 20sen mak aku jual sbb panjang n isi heheeheheh....

Qhaifa Nur said...

frezer kat umah ada ais batu malaysia lebihan bubur kacang hijau, rasanya kini dah 1 bulan hik..hik..

Qasey Honey said...

aduhhh sedapnye aiskrim malaysia tu...dh lama xmkn...nk buat M la..hehe...

Abil Fikri Ahmad said...

Nak 2 ais cream. Berapa sen?

norhidana said...

Deq`s- skrg ni mmg susah nk jmpa org jual, itu yg bt sndiri tu

Lieya- heheheh..mmg dulu2 ini lah eskrem paling sedap yg mampu beli kan...ada mcm2 perisa kan...mcm2 kaler hehehe

k Qhaifa Nur- heheheh...elok lg tak tu ek kak

k Qaseh- hehehe sedap2 tp kalu nk mkn mmg tpaksa bt lah kak... hehehe

en Abil-hehehe utk en abil ngn k gee saya bg free :)

inazamri said...

aritu akak blend pelam..beli 1 kilo rm10..buat airkrim pekat2..mmg sedap

norhidana said...

k Inazamri- wah2... msti tak hengat time dpt mkn... mcm sarbet ek kak

nur anis said...

sedapnya..lagi-lagi asam boi punya perisa...

norhidana said...

Nur Anis- betul tu dik.... mmg sedap masam manis gitu

izan mama mia said...

mmg sedap..

۞ s.m.i.l.e ۞ said...

lama tak makan ais krim ni, baru-baru ni, jiran ada buat ais krim asam boi tu.. sedap sangat... teringat pulak saya masa kecik-kecik dulu...

kat rumah ada jugak beli plastiknya, tapi bila tah nak menjadi.. hehe

lama tak berkunjung ke sini

mia izzati said...

penah wat tapi tak laku huhu..sebab budak2 dah jdi mak budakkk...tak layandah sedihhh..

CheNamNam said...

sedapppppppppppppppp...!!
cnn suker sgt toww...paling suker kalu buat yang perisa cendol tapi milo pon sedap gak tapi kalau cendal lagikkkkkkkkk sedappp...ishhh dah leleh-leleh ayaq liuq nehhh...

Bionic women said...

umah kita ada jugak selalu buat perisa bandung ngn milo..

Che Rosliza Che mat said...

Selalu jugak makan..mak mertua buat hihihi