teman2....

Wednesday, July 25, 2012

WW ring ring tepon nenek

as salam sume kwn2,

arini bz skit... kite ber WW je ek, ujung minggu nih insyallah nk balik kg, rindu betul nk berpose ngn mak abah kt kg...

konon2 tepon nenek ngn hp menan dia

16 comments:

nur anis said...

alolor..tepon nenek ye...

kakcik said...

Aiyan dah pandai tipon nenek ya? Aiyan cakap apa tu? :)

wahida said...

aiyan rindu nenek yer...
nnt balik kampung, mesti puas dpt main ngan nenek...

lelamaisara said...

helllo nenek harini ayan puasa..hehehe

tomey2

Acik Erna said...

comel je ayyan

POSH76 said...

pandai tepon nenek yer...comei!!!

Qhaifa Nur said...

hello nenek..jap lagi aiyan sampai......

ataicha said...

kanak-kanak masa umur nie mudah mengikut apa sahaja kelakuan kita... Naufal pun suka ajuk bila dapat pegang hp.. tapi yang tak tahan.. bila dia dah bosan.. main baling je hp tue.. huuhu..

Dee said...

hello..hello..leh ckp ngan ayyan comel tak?

a.samad jaafar said...

nenek jgn lupa duit raya ahh...

mamasuri said...

pandai yer aiyan..pandai dah bwk pesanan khidmat masyarakt drp mama n acik2 yek..nenek...masak sedap2 yek...ktorang tak sabar nak berbuka lauk best2 ni..hehehhe

norhidana said...

Nur Anis- heheheh eksen2 je tu

kakcik Seroja- selalunyer dia lbh suke dgr nenek ckp dr dia ckp

k Wahida-heheh rindu... nenek lg rindu

Lelamaisara-heheheh pose yok2 pg2 isap susu

Acik Erna- heheheh metacih

POSH76- pandai kak...selalu je dia tekan2 tepon nenek dia

norhidana said...

k Qhaifa Nur- heheheh blum2 jumaat baru aiyan gerak

Ataicha- heheh sama lah tu, dia suke beno godeh tepon mama dia, touch sana sini, rasa dh bosan dia buang2 je

k Dee- hello... ye aiyan sini

en A. Samad- hehehe nnti aiyan msti mintak

Emy- heheheh... itulah psl, hari2 nenek asik tanya je bile nk blik

Nurul Husna Mohd Hassan said...

nak pinjam tipon aiyan la, nampak lagi canggih tu :)

CheNamNam said...

aloloooo tepon nenek ehh...rindu nenek lah tuhhhh...

besor sikit lagik ko minta tepon bebetul tau Aiyann..kasik mama kau bercelaru sikitt...hahahah

Papa Mifz said...

amboi aiyan pun dah ado hset yer...:)