teman2....

Wednesday, November 30, 2011

si bolatku ngn menan baru nyer

as salam sume kwn2...

maaf la yek korang,cuti ujung mingu aritu aku diam je,brodband maxis aku makin lama makin teruk la... nk upload gambar pun pyh... huhuhu pastu selasa lak aku cuti sbb ada appoiment si bolat kt echo hkl...
alhamdulillah doc ckp ada lubang dia yg mengecil skit... sbb ada 1lubang tu mmg bsr skit n lubang tu dh mngecil skit... doc cube tambah dos ubat n bg masa apoiment bln 6 nnti... semoga si bolat aku makin cpt sembuh n cpt membsr supaya lubang2 tu cpt mengecil2

sebenarnyer nk tayang menan baru si bolat aku... aku ada belikan dia play gym je.. hehehhe bukan apa2... kalu tak sibuk je mata dia nk mendongak2...dh ada play gym tu takdelah dia dongak2... walaupun dia msh malu2 nk main ngn bulan n bola yg tergantung2 tu heheheh...

sile abaikan brg2 yg bersepah2 tu ek... heheheh

12 comments:

sahromnasrudin said...

nyenyaknya dia tidur..nk cubit cikit boleh hehehehehee

Kakzakie said...

Moga Ayyan bertamabh sihat, dapat bermain lebih cergas. Sambil berubat jgn upa panjatkan doa Dana...

norhidana said...

en sahrom- heheheh dia kalu dh nyenyak tdo di cubit2 di cium2 mmg tak sedar...

kak zakie- insyallah kak... mmg tak pernah lupe berdoa semoga aiyan cpt disihatkan kak

Dee said...

lubang tu kat mana sis? jantung ke? maaf dee baru je masuk blog sis kan..baru nak mengenali..moga Ayyan cepat sihat ye..

Alin's In D House said...

Semoga aiyan cepat sembuh dan membesar bagaikan johan. Wah aiyan penat ker main play gym baru tue, sampai nyenyak tido....

norhidana said...

k dee- aah kt jantung kak.... ada beberapa lubang kt jantung nye...insyallah doakan aiyan sihat

alin- hehheh masa papanyer blik dia tgh tdo, pastu tgh dia tdo tu letak je kt play gym tu

~ataicha~ said...

semoga dengan adanya mainan baru nie, aiyan makin ceria...

norhidana said...

ataicha- insyallah... mmg makin ceria sbb skrg makin pyh tido...

JaSSNaNi said...

best2 kan aiyan.. dapat toys baru, cantekkkkkk.. suke suke..

psttt>> dik, akak dah tempek resepi pavlova tu kat blog.. tengok la kalau senang2 nanti ye.. :D

mamasuri said...

aik...dpt play gym terus tidur...port baru lah ni ye aiyan...

norhidana said...

kak nani- heheheh tp mule2 dia jual mhl takmo main menan baru kak, ohooo ye ye tq nnti dana tgk ek senang tak nk bt

emy- heheheh... masa tu mmg dia dh tdo,bngun2 je dia pelik ada bnda gantung2

Marsha~ said...

sampai tertido dia mengadap play gym ni ye... hehehehe.. alhamdulillah semoga lubang tu cepatlah tertutup sepenuhnya....