Tuesday, November 22, 2011

kisah menyayat hati seekor siput

as salam korang,

tahniah utk team `HARIMAU MUDA` sbb dpt mengap team indon mlm td, dr kul830 sampai 12 aku thn kn mata demi utk tgk kejayaan diaorang hehehe, aku yg tak minat bola sepak pun blh terjerit2 sampai si bolat aku mrh... yelah dia baru nk tido aku dh jerit2 hehehhe...

sebenarnyer aku nk cite psl sekor siput yg kesian... heheheh aku kn duk tingkat 4 umah apatment kt ukay perdana nih,tp ntah camne blh ada sekor siput blh sesat kt umah aku hehehe... ni musti gara2 dia ikut sama kt nenas atau ubi yg mak aku bg dr kg masa raya haji ariatu heheheheh... elok je siput tu melekat kt dinding dpur umah aku... sian dia,msti dia tak tau mana arah tuju nk pg...last2 dia mati gitu je...

itulah kisah si siput hehehe... (ntah apa2 kan aku)

sian dia sesat di umah aku..sana sini batu

11 comments:

  1. mana sesat pulak siput tu... tumpang tgk bola kot... hehehe

    ReplyDelete
  2. ko pun satu..angkatlah dia letak kt tempat basah...heehhe...

    ReplyDelete
  3. k nieza- heheheh msti dia ikut sama2 teletak kt ubi ke nenas heheeh... itulah kak

    ReplyDelete
  4. emy- ala aku angkat dia sudah kering... heheheh nk wat camne kan...sian dia...dr kg sampai ke kl gitu

    ReplyDelete
  5. jauhnya ikut sampai kl..
    letakkan ia ditempat yang sesuai..

    ReplyDelete
  6. en sahrom- saya tgk dia dh kering dh la,tak sempat nk selamatkn.. sian dia

    k qhaifa nur- itulah dia kak,sedih kan dia terpisah dr sedara mara dia...menemui ajal di kl lak tu... dia dh kering la kak huhuhu

    ReplyDelete
  7. k dee- sian kn dia... huhuhu kalu tau dia ada kt situ dh letak dia kt pokok kunyit yg adik tnm kt balkoni

    ReplyDelete
  8. Dana dok perati siput itu ye... itulah lumrah kehidupan dik... sampai masa akan pergi walau asalnya dimana juga dan tak tahu dimana pengakhiran hayat...

    ReplyDelete
  9. kak zakie- aah kak... sian kt siput tu kak...

    ReplyDelete

sila tinggalkan jejak,jangan memalu ye...