teman2....

Friday, November 11, 2011

si budak bulat

as salam sume kwn2....

cantikkan tarikh hari nih... mmg tarikh yg senang nk ingat kalu ada apa2 peristiwa... aku nih sgt lah suke ngn angka 8, penah la aku berangan nk kawin masa 8.8.2008 tp tak kesampaian... tp tarikh hari nih mmg cun

sebenarnya aku lupe nk letak gambar time adik aku bwk brg banyak2 dr kg... so, aku letak gambar budak bulat ni jelah dulu ek...

nk amik gambar dia snyum bukan main payah

suke beno bt gini kalu mama dia amik gambar

walaupun dmm mata ttp bolat

ingt diam btpe,rupenyer sibuk duk isap jari

muke marah ni bile asik amik gambar dia time dia nk tido

8 comments:

Zana Nordin said...

cantikkan tarikh hari nie..
sure byk majlis pernikahan sempena tarikh 11.11.11 nie..

amboi mata ayyan..
boolaaaaattttttt
geram acik tau

norhidana said...

zana- aah betul2...mmg cantik tarikh arini...mana2 yg nikah ke dpt anak arini mmg best...

hehehe tp mata je bolat lah acik,bdn kite lum lg

mamasuri said...

geram nyer aku tgk bulu mata si aiyan ni...dah membulat je aku tgk si aiyan ni wei...

norhidana said...

emy-bukan ko,aku pun geram ngn bulu mata dia yg lentik ngalahkan pakai maskara...alhamdulillah la kalu dia dh makin bolat wei... hrp2 tmbah3 berat lg

Citarasa Rinduan said...

dana..
mata rayyan besor......

norhidana said...

k ayu-mmg kak,mata dia mmg bulat besar,ikut mata papa dia

ataicha said...

biasa la tu.. bila kita dukung ingat dia tido.. rupa2 duk menghisap baju kita.. huhuhuh

norhidana said...

ataicha- mmg2 kalu tak isap baju,isap jari... senyap je,kadang kalu lainmcm senyap rupenyer tido...