teman2....

Tuesday, November 15, 2011

si bulat ngn makcik2 nyer

as salam sume kwn,

semoga korang sume sihat hendaknyer, arini aku nk cite psl gelagat buah hati aku nih ngn makcik2 nyer,yelah skrg kan 2org adik aku duduk ngn aku kt kl nih, adik aku no 2 yg jaga si bulat, yg no 3 nk praktikal kt utm jln semarak...aku mmg tak antar si bulat nih kt pengasuh atau nursery sbb tkt org tak nk jaga or tak blh bg perhatian kt dia,itu yg mintak tlg adik aku jagakan...

si bulat ni lak skrg,kalu ngn makcik2 dia mmg lain skit peel nyer,baik je kadang2 tu...kalu mlm time mama papa dia ada mule lah kadang tu dia bt hal... heheheh pandai budak nih...

tgk nih baik je dia duk ngn mak ngah dia

ni lak ngn mak teknyer... elok je dia...

redha je diperlakukan apa...

mak teknyer dhla suke ngusik

siap main sorok2 lg kt tepi mak ngah dia masa aku nk amik gmbr

p/s: bersyukur aku ada adik2 yg blh tlg aku di masa2 aku btl2 memerlukan bantuan

14 comments:

Kakzakie said...

Sementara ini kakak rasa ini yg terbaik buat Ayyan. Kalau darah daging sendiri lain rasa kalau nak tinggalkan dia taklah bimbang sangat

mamasuri said...

itulah..nasib mim ada kan..aku pun tumpang happy...aiyan pun dah serasi...ngan mama dia jer belum serasi..hahahaha

norhidana said...

kak zakie- ye kak,btl kak... mmg dana rasa lega sbb adik dana blh tlg jaga aiyan...dia pun rapat n serasi ngn mak ngah nyer...adik dana pun tak kisah sbb anak buah sndiri

norhidana said...

emy- itulah... skrg ngn mak ngah dia bukan main baik... maklum itu la yg bsh kencing berak dia heheh... ele ngn aku ngam pe...citpodah

lieyalatif said...

comey aiyan!!!

pandai die....time ngan papa n mama abis die buli yeak eheeheheheheh....

tu le dana, untung ko sbb ade adik2 yg boleh jagekan...takyah anta nursery...tu yg elok sebenarnye......dah kuat sikit nanti boleh le anta nursery, tapi selagi ade sedare mare yg boleh jage, baik dieorg jek yg jaga.....tak yah penin2 pale cari bbsitter....

Qhaifa Nur said...

masih kecil lagi takut juga nak hantar kat orang kalau besar lainlah...macam saya dah tak de orang nak jaga terpaksa hantar taska...tawakal sajalah..

norhidana said...

lieya- aah beb,mmg aku syukur sgt2... kalu tak camne lah kn,comfirm aku kene cuti utk jaga dia...

norhidana said...

k qhaifa nur- itulah kak,kalu aiyan tu takde masalah jantung dana tak kisah kak,tp sbb dia ada masalah itu yg tkt nk antar kt pengasuh atau nursery...sbb nk kene bg perhatian lbh kt dia

wahida said...

untung ko ada adik beradik tolong tgkkan...alhamdulillah...kena belanja dorang pizza lepas ni..hehehe...


aiyan jadi anak yg kuat semangat ye sayang...

norhidana said...

k wahida- betul kak,untung sgt2 syukur ada adik yg blh tlg jagakan aiyan... mmg banjer mcm2 kak,sampai mak ngah tu ckp dia dh gumuk hehehe..
insyallah kak,aiyan jd anak yg kuat

sahromnasrudin said...

alhamdulillah...anak awak dijaga oleh org yg boleh dipercayai..rasa keyakinan meningkat bila awak pi kerja kan

norhidana said...

en sahrom- ye alhamdulillah sgt2,lega saya sbb adik saya yg jaga anak sndiri... tak tau lah kalu adik saya takde

Dee said...

baguslah dpt adik beradik rajin membantu kan..syukur..salam kenal..

norhidana said...

k dee- aah kak, kalu tak susah dana... kalu aiyan sihat cam bby lain takpe...

tq sudi jenguk blog dana balik kak