teman2....

Sunday, November 13, 2011

aku yg rajin

as salam sume kwn2

pe kabar korang ujung2 mnggu nih?aku yg jarang update blog ari ahad nih,tbe2 rasa nk bt ntry mkn2... maklum lah ada skit kerajinan... lgpun tak duk umah ber2 je.. ada 2org adik aku duk ngn aku skrg nih..meriah skit, yg sorang no2 mim yg tlg jagakan aiyan, sorang lg no3 sbb tak lama lg dia nk praktikal dkt2 opis aku...

meh tgk menu org rajin...

sup puyuh lunch arini

asam pedas daging +nenas lunch sabtu

cendaawan kukur goreng jumaat mlm
p/s; amacam rajin tak aku?nyeh2

8 comments:

mamasuri said...

alamak..rajin nyer kawan aku ni...
aku lak..weekend gas abis..mmg non masak lah...
hahahah

Zana Nordin said...

perghhh
ko memang rajin arrr dana
asam pedas daging tu buat aku kecurrrr oooooo

norhidana said...

emy- hehehehe rajin sbb ada org yg jaga kan si bolat aku tu mi heheh... kalu tak takdenyer aku nk msk beria...

norhidana said...

zana- sesekali je beb... nyeh... lgpun lauk tgh ada,mak aku duk kirim mcm2 kt adik aku masa diaorang balik raya aritu... asam pedas tu harus ko cube,letak nenas mmg best msm2 manis

Cho Zila said...

dana.. ingat kat akak lagi.. dulu kat fotopages sekarangni kat blogler sebab kat fppun dah takder orang..rajin.. rajin.. dah nampak dah muka si buah hati dana syukur yerk...

norhidana said...

k cho zila- ye ya kak... ingt2, aah skrg fp dh sunyi,dana kt ofis tak blh bukak fp kene block dh... kt umah mmg jarang la bukak heheh...

sahromnasrudin said...

cendawan kukur???? perghhhh..seriyes tak pernah rasa tau.....

norhidana said...

en sahrom- ish2 tak penah mkn rugi2... selalu kt kg2 lah ada, kalu kt pasar tani kt bahagian yg jual syr2 kg selalunyer ada...sedap tau...
lg sedap dr cndawan tiram