teman2....

Monday, May 11, 2015

today biziiiiii.... menu pembuka selera

as salam sume kwn2,

maaf  yek arini lum sempat BW, nk bt ntry pun tak dan... ni pun curi2 jgk lah time rehat amik napas jap...

aku nih kadang2 bile dh bosan ngn mkn nasi hari2... aku suke bt rojak petis utk jd mcm menu pembuka selera lah... mmg mkn ini saja tak mkn nasi dh sampai rojak tuh abis... bile dh siap tu dia punya bau mmg membangkitkan rasa lah

rojak petis nih mcm rojak buah tp ada campur sayur2 lg sodap tau... sapa2 yg tak penah cube blh la cube yek...
resepi ada kt sini

mkn nih mmg comfirm kenyang nyer...



7 comments:

norey said...

sedap pulak nampak dana rojak tu...hehehhee..nasib x mengidam..

Ummu Athiyah Ismail said...

sedapnyer :)

norhidana miswan said...
This comment has been removed by the author.
norhidana miswan said...

k Norey- mmg sedap kak... klu dh bt itu lauk lain tak pandang

Ummu Athiyah- mmg sedap

nurbijen said...

Nyum nyum... sedap tu dana...

lieyalatif said...

aku pun suke dana..... jawa katenye kan...dpt kuah yg betul2 kaw n sedap mmg bertambah2 laa gamaknyer....

norhidana miswan said...

k Nurbijen- mmg sedap kak, konon2 blh bt diet sbb banyak syr