teman2....

Thursday, May 28, 2015

photo diary

as salam sume kwn2,

Berjumpa kita lagi di hari khamis yg indah ini sambil berbaju batik ke sana sini...

arini bff kami yg duk kt sabah nk dtg sini, plan nk ajak jln2 tp mcm2 acara ada buat lak kt opis nih, ngn paking kt opis nih yg kekurangan, ngn ada majlis besar2an nk bt depan jupem nih... serabut betul jd nyer

Mari kite bersama2 melayan PD yg ada nih, kang korang bosan lak aku bebel panjang2 kan

ptg kelmarin jiran bagi nih... ubi kayu di sagat pastu di kukus n di gaul ngn gula merah
pastu ada kelapa parut masin2... sedap jgk... apa yek nama nyer nih

lama tak layan tempe grg.... ptg smlm bt tempe grg ngn keledek grg cicah sambal kicap... air kosong sajo

minggu lps kene pau ngn si bujang.... nmpak aje dia kalu bende gini, sedangkan pg kedai runcit nk beli brg msk je

ibu jari edy ngn aku... ptt lah main gusti jari aku tak penah menang kan


lokasi kt sebelah jupem... ingatkan nk bt apa lah... rupenyer ada pelancaran menara felcra oleh PM.
ptg nih mmg jem gile lah opis ku... ( ni gambar mingu lps, arini dh lawo dh)


p/s: skrg nih cuaca pns betul yek, pagi2 subuh hujan tp siang hari aduhla...
dugaan sebelum pose

5 comments:

hainom OKje said...

Gambo gambo yg dah layan kat FB... Ubi tu jugak yg buat mak terliur tau

saly said...

Salam jumaat k.dana.
Yg gambo first terliuq saly tengok..ubi..
Hai aiyan n atomen.hihi memang suke dia dengan atomen

cheq da said...

Layan...

LYAfrina said...

ubi tu sungguh awesome...
mg cuaca skarang pns sgt... smpai sakit kepala

aryan azra said...

sedaplah tengok ubi rebus tu..