teman2....

Thursday, May 14, 2015

Photo diary menu makanan


as salam sume kwn2,

berjumpa kita semula dlm segmen photo diary, mari lah sama2 kite layan gambar mana yg ada yek... 

dasar tuan umah mls nk ngarang2 ayat kan... dasar tuan umah sengal



belikan lemari baru kt aiyan... banyak rak2 senang nk asing2kan baju dia... 

cite ujung minggu lps... beli kulat sisir nih... msk lemak cili api... sodap nyer tp tak tahan nk menyiang tuh
keladi yg dh lama tk makan...  sanggup beli walaupun sekilo rm8

aku suke goreng ngn tepung gini je... pastu cicah sambal kicap... perkkkh


masa hari ibu tuh... aku ckp ngn edy mls msk lunch suh dia belikan ns arab... mandy lamb ngn ayam 

menu dinner kelmarin kot... mee gureng seafood

menu dinner mlm td... roti boom ngn ayam msk kari kuning johor

p/s: esok  nk wat potluck kt opis, kecil2 je... suke2 saja... almaklum esok bos aku kn takde... hurayyyy

11 comments:

nur anis said...

kemain banyak menu akak ye..

Lea Ismail said...

kulat sisir ni buat rendang dengan kerang sedap.

Bitt (double IS) said...

sedapnya
kulat sisir tu macam menarikkk

Kakzakie said...

Kakak panggil cendawan tekukur tak tahu kenapa ikut keluarga kakaklah.. leceh nak buang ekor kan:)

Aiyan tu tak ada kerja lain dah ke hihi...

wahida said...

huwaaaaaaa...kenapa tayang nasi arab???
sentappppp....nak jugakkkk...

cheq da said...

Seronoknya..

lizz said...

hi dana....mai sini terus lapo tetambah bila nengok kulat sisir tu sedapnyer lahai

saly said...

Saly suka keladi tu.. bestny..lamanya tak makan..biase dulu2 ibu saly suka sangat wat pengat

Tie HT said...

Bestnya tgk photo diary dana..
Gulai johor tu akak berkenan tau..

hainom OKje said...

Mcm dah tgk pic pic tu....kat FB kan.....
Semlm pun okje buat mee goreng Dana

aryan azra said...

sedap sangatlah kulat sisir tu,lama tak makan