teman2....

Wednesday, May 13, 2015

WW otomen aiyan

as salam sume kwn2,

selamat hari rabu...

dulu2 aku gelak je tgk sepupu2 n adik aku sibuk ngn otromen, tak tau jangkit kt aiyan

dia bermula ngn koleksi otomen yg kecik2... ada banyak lg tp banyak dh hilang anggota bdn

yg dia pegang tuh otomen terbaru tuh... aduhla

p/s: kadang balik umah takde idea nk msk... naper lah makin maleh nih

13 comments:

Kakzakie said...

Ayyan nak main dgn adik tak ada mainlah dgn patung otomen..

UmmuAidan-Arissa said...

Lama dok senyap2 intai aiyan..hehe...banyaknyer otomen..kalo abg aidan tengok mau mau jeles guling2 nie...pandai jgk aiyan buat koleksi nie...:)

wahida said...

banyak koleksi aiyan...

tetiba teringat lawak kat wasap yg pasal otomen kawal ketat tabung haji...ekekek...

SEINDAH SENYUMAN said...

SALAM SINGGAH SEBENTAR

sudi-sudilah lawat blog saya
http://85mutiarabeauty.blogspot.com

nur anis said...

kemain! otomen!

Ayu Ayunie said...

byknya koleksi otromen dia...

Bbwana adienia said...

wah banyaknya koleksi otomen aiyan..budak2 lelaki semua suka otomen..termasuk la anak buah wana..hihi..

Daddy Ziyyad said...

t shirt pun otromen!!
cayalah!

Nafira usof said...

Banyaknyeeeeeeee!!!
ade yang saiz nak sama tinggi ngan tuan dia. hek hek hek.

Hai Kak~ peace!!

norhidana miswan said...

k Zakie- tu lah dh buat2 tak jd lg adik nyer

k UmmuAA- dia mana lah jaga sgt kak, tp tahan lasak jgk otomen dia yg beso2 tuh...

k Wahida- itu klu blh hari2 dia nk suh aku singgh kedai beli tau... bangkrup

Seindah Senyuman- terima kasih

Nur Anis- itulah bdk laki kan... bdk pompuan sbk ngn menan pwicess

Ayu- kumpul skit2 lama2 jd bukit tuh

Bbwana- betul2 tuh wana... dia kte ke moto tak minat sgt

DaddyZZZ- tshirt murah2 je tuh doc, rm5 selai tp mmg ada banyak gambar otomen

Nafira- wei mana lah ko pg lama menghilang....

lieyalatif said...

byk anak2 angkat ko dana...mujur semua kejung...kalo hidup tu jenuh gak kene masak nasi 4-5 pot heheeheheh....

aiyan leh geng ngan dayyan...antu otomen...

hainom OKje said...

Si SA dulu pun gini gak Dana tp zaman tu Power Rangers, otomen pun ada gak . Tp taklah sebanyak mainan Ayyan ni

Ibu Lala said...

Wow byknya otomen ayan. Nak satu boleh....