teman2....

Wednesday, May 6, 2015

WW aiyan n stoberi beso

as salam sume kwn2,


Aiyan 1 tahun 5bln... bolat lg

aiyan 2thn 6bln... 


aiyan 3thn 9bln.... dh beso dh anak aku nih

insyallah akan dtg lg ke sini tiap thn... nk tgk aiyan sama beso ngn stoberi tuh


p/s: insyallah esok aku share cara nk bt nasi impit grg tu yek

8 comments:

hainom OKje said...

Wah....tiap tiap tahun bergambo kat replika stroberi......bagus...bagus....senang nak tgk tumbesaran Ayyan ye Dana

norey said...

hahahhaha...sabar je la dana ni...every year tgk pembesaran aiyan bersama strawberi...

norhidana miswan said...

k Hainom- heheheh itulah kak, itu yg paling dekat n seronok pg situ

k Norey- hehehe itu lah... stoberi tuh jd kayu pengukur nyer

Kakzakie said...

Cepat tinggi bujang Dana ni.
Masa setahun tu comel benar kan.
Apa pun syukur sihat dah pandai posing lagi:)

saly said...

Sweet2.. suka tengok,tiap tahun smkin banyak perubahan ank kan k.dana.dari kecik dh 3 tahun aiyan..

nurbijen said...

bagus idea ni dana... stoberi jadi kayu pengukur aiyan...

norhidana miswan said...

k Zakie- tinggi je kak tp kurus tak gemok2

Saly- itulah alhamdulillah...

norhidana miswan said...

k Nurbijen- hehehe itulah kak... sbb stoberi tuh sama je beso gitu je